«نامو» صاحب ترازوی طلایی جشنواره فیلم جنایت و مکافات استانبول شد

«جشنواره فیلم جنایت و مکافات استانبول» برگزیده اصلی خود را شناخت؛
«نامو» برنده ترازوی طلایی شد.
به گزارش سینماسینم، دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «جنایت و مکافات» استانبول در حالی پایان یافت که فیلم ایرانی «نامو» به تهیه کنندگی مستانه مهاجر و کارگردانی نادر ساعی ور، «ترازوی طلایی» این جشنواره را از آن خود کرد. ترازوی طلایی برترین جایزه جشنواره جنایت و مکافات است که توسط هیات دوران به بهترین فیلم جشنواره اهدا می شود.

دهمین دوره جشنواره جهانی فیلم «جنایت و مکافات» ۲۰ تا ۲۶ نوامبر در شهراستانبول ترکیه برگزار شد و فیلم «نامو» از ایران بعنوان یکی از آثار بخش رقابتی فیلم بلند سینمایی در این جشنواره اکران شد و جایزه بزرگ بهترین فیلم این جشنواره را از آن خود کرد.

هدف از برگزاری این جشنواره نمایش سوژه‌های جنایی، مکافات و عدالت در قالب سینما جهت نقد و بررسی آنها در راستای توسعه و ارتقای فهم از حقوق بشر، همبستگی و دموکراسی در جامعه است.

فیلم «نامو» (بیگانه) به تهیه کنندگی مستانه مهاجر و به سرمایه گذاری نوید محمدزاده و پژمان بازغی تولید شده است. بختیار پنجه‌ای، سویل شیرگیر، نادر مهدی‌لو، ناصر هاشمی، هادی افتخارزاده، فیروز عاقلی و تارا آقاجانی بازیگران این فیلم هستند.

پخش این فیلم توسط شرکت آرت هود اینترتیمنت انجام می‌شود.
سایر عوامل فیلم «نامو» (بیگانه) عبارتند از مدیر فیلمبرداری: وحید بیوته، صدابردار: عبدالرضا حیدری، صداگذار: حسین قورچیان، مدیرتولید: سامان ایرانزاده، دستیار کارگردان: امیر اطمینان، مدیر روابط عمومی: علی پاکزاد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 145891 و در روز شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۴:۰۵
2024 copyright.