نام دومین فیلم مونا زندی حقیقی تغییر کرد

فیلمبرداری فیلم “بنفشه آفریقایی” با نام قبلی “زنگاری” هفته آینده به پایان می‌رسد.
به گزارش سینماسینما، مونا زندی حقیقی تولید فیلم سینمایی “زنگاری” را که اکنون به “بنفشه آفریقایی” تغییر نام داده است در آمل آغاز کرد و فیلمبرداری کار همچنان ادامه دارد.

فیلمنامه “بنفشه آفریقایی” که در حاضر مراحل قانونی برای تغییر نام را در دست اقدام دارد، توسط حمیدرضا بابابیگی به نگارش درآمده است. این دومین اثر حمیدرضا بابابیگی است که بعد از فیلم “شنل” توسط علیرضا شجاع‌نوری تهیه شده است.

فاطمه معتمدآریا، رضا بابک و سعیدآقاخانی بازیگران اصلی این فیلم هستند. مهدی حسینی‌نیا، رویا جاویدنیا، ندا جبرائیلی و مریم شیرازی ایفای دیگر نقش‌ها را برعهده دارند. تاکنون به جز ندا جبرائیلی و مریم شیرازی، تمام بازیگران مقابل دوربین فرهاد صبا که پس از نه سال برای فیلمبرداری فیلم جدید مونا زندی به ایران آمده است، رفته‌اند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: شکوفه که همراه همسر دومش رضا زندگی می‌کند، تصمیم می‌گیرد که همسر سابقش، فریدون، را که فرزندانش او را به‌دلیل کهولت سن به خانه سالمندان سپرده‌اند، به منزل خودش ببرد…

تدوین این فیلم به‌صورت همزمان با فیلمبرداری، توسط بهرام دهقانی در حال انجام است تا “زنگاری” برای حضور در جشنواره سی‌و‌ششم فیلم فجر آماده نمایش شود.

عوامل فیلم عبارتند از: تهیه‌کننده: علیرضا شجاع‌نوری، نویسنده: حمیدرضا بابابیگی، کارگردان: مونا زندی حقیقی، مدیر فیلمبرداری: فرهاد صبا، مجری طرح: سینا سعیدیان، مدیر تولید: امیر اسکندری، طراح صحنه و لباس: علی عابدینی، مدیر صدابرداری: مهدی صالح کرمانی، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: پریسا گرگین، عکاس: حبیب مجیدی، فیلمبردار پشت‌صحنه: روشن افطسی، مدیر تدارکات: علی‌‌حسین قاسمی،

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 74906 و در روز شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱:۰۵
2024 copyright.