نجفی در پاسخ به سینماسینما: بیش از۱۵۰۰ خبرنگار متقاضی حضور در جشنواره‌اند

جشنواره فیلم فجرسینماسینما، علی پاکزاد – مسعود نجفی مدیرروابط عمومی جشنواره فجر معتقد است یک سوم افرادی که برای حضور در جشنواره اسم‌نویسی کرده‌اند حذف خواهند شد تا نظم بهتری به کاخ جشنواره داده شود. زیرا رسانه‌ها برای ارائه اسامی خبرنگاران حد مجاز را رعایت نکرده‌اند و روابط عمومی مجبور به انجام این کار است.

به گزارش سینماسینما، مسعود نجفی در گفت‌وگو با سینماسینما درباره شرایط سی پنجمین دوره جشنواره فجر گفت: «بیش از ۱۵۰۰ خبرنگار برای حضور در جشنوراه سی پنجم ثبت نام کرده‌اند.  با وجود اینکه همه بر نظم کاخ جشنواره تاکید دارند، اما بسیاری از رسانه‌ها اسامی افراد زیادی را برای حضور در جشنواره امسال قید کرده‌اند. اکنون ما در صدد هستیم که یک سوم از این اسامی را حذف کنیم و به کسانی که الویت بیشتری دارند کارت بدهیم.»

مدیر روابط عمومی جشنواره فجر اضافه کرد: «سعی می‌کنیم الویت بندی کنیم. اولین الویت ما بر اساس تعداد افرادی که می‌توانند از هر رسانه در جشنواره حضور پیدا کنند است. الویت دوم خود رسانه‌ها و جایگاه آنهاست. الویت سوم نام افرادی است که اعلام شده‌اند و ما بررسی می‌کنیم که این افراد آیا صلاحیت حضور در آن حوزه را دارند یا خیر. ضمن اینکه مواردی که اعلام کرده بودیم را نیز بررسی می کنیم. یعنی رسانه‌هایی که افراد زیرمجموعه آن ثبت نام کرده‌اند باید مجوز ارشاد را داشته باشند.»

او ابراز امیدواری کرد زمان برپایی نشست خبری جشنواره کارت رسانه‌ها توزیع شود.

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 38019 و در روز یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۷:۳۲
2024 copyright.