نخستین آکادمی آنلاین استعدادیابی و مهارت‌آموزی ایران افتتاح شد

نخستین آکادمی آنلاین استعدادیابی برای کودکان ۴ تا ۱۸ ‌سالگی، با هدف سنجش هوشمندانه و آموزش‌هایی هدفمند و متناسب با استعداد کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد.

به گزارش سینماسینما، این آکادمی با استفاده از معتبرترین فرآیند استعدادسنجی و بروزترین استانداردهای سنجش دنیا، اقدام به سنجش هوش و استعداد، رفتار و علایق کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال کرده و با ارائه آموزش‌های ویدیویی با بیش از صد عنوان شغلی، فرد را با مشاغل، تخصص‌های مختلف و مهارت‌های نرم آشنا می‌کند.
برنامه‌ «آموزش‌های مهارت‌های نرم گارنت» با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در حمایت از فعالیت‌های دانش بنیان در جهت بهبود توسعه فردی و کسب مهارت‌های لازم در نظر گرفته شده است‌ تا فرد به شناخت کافی از خود برسد و برای تبدیل‌شدن به انسانی بهتر و مفیدتر در جامعه تلاش کند.
توسعه فردی، مهارت‌های گروهی، مهارت‌های ورزشی، مهارت‌های کارآفرینی، مهارت‌های یادگیری، آینده پژوهی، آموزش‌های معنوی، مهارت‌های ده‌گانه زندگی و سوادهای چندگانه (شامل سواد ارتباطی، مالی، تحلیلی، انرژی، بوم شناختی، تربیتی، رایانه‌ای، رسانه‌ای، سلامتی و علمی) از جمله آموزش‌های درنظر گرفته شده در این سامانه است.
هدف اصلی آکادمی آنلاین گارنت انتخاب آگاهانه و متخصص شدن هر کودک و نوجوان ایرانی است.
کشف، آموزش و هدایت در زمان درست تأثیر مستقیم بر موفقیت در سنین بزرگسالی دارد از اینرو برنامه‌ریزی برای نسل آینده از امروز امری ضروری است و سنجش استعداد و آموزش مهارت به کودکان و نوجوانان، در پیدا کردن مسیر درست زندگی و پرورش توانمندی‌های ذاتی آن‌ها کمک می‌کند.
مخاطبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۶۱۵۹۰۶۴-۰۲۱ تماس بگیرند و برای ثبت‌نام به نشانی www.garnettalent.ir مراجعه کنند.
ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 177821 و در روز سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۸:۳۴
2024 copyright.