نخستین تصویر مهتاب کرامتی در «رقص روی شیشه» با پوششی متفاوت

مجموعه «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه برای ادامه فیلمبرداری به شمال کشور می‌رود.

به گزارش سینماسینما، بیش از ٢٠  درصد از فیلمبرداری مجموعه شبکه نمایش خانگی «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه کنندگی پیمان جعفری در لوکیشن های تهران انجام شده است و گروه در روزهای آینده برای ادامه فیلمبرداری به شمال کشور سفر می کنند.

تاکنون تمام بازیگرانی که به این پروژه پیوسته بودند، مقابل دوربین رفته اند و همزمان با پایان فیلمبرداری بخش‌هایی از فیلم در تهران، اولین عکس از مهتاب کرامتی هم منتشر شد که یکی از نقش های کلیدی «رقص روی شیشه» را بر عهده دارد و اولین حضور خود در شبکه نمایش خانگی را تجربه می کند.

در این مجموعه ٢۶ قسمتی، بازیگرانی چون بهرام رادان، مهتاب کرامتی، امیر آقایی، مهرداد صدیقیان، میترا حجار، هدی زین العابدین، حامد کمیلی، سحر قریشی، بیتا فرهی، همایون ارشادی، ستاره اسکندری، ترلان پروانه، علیرضا زمانی نسب، ابوالفضل میری، جواد یحیوی، احسان عباسی، بیژن افشار، عباس توفیقی، هانی صالحی، پانته‌آ کیقبادی، نگار جعفری، مجتبی واشیان، دلسا کریم زاده، احسان سعادتی، دانیال کریمی‌ و حسین شمس رضوی در آن حضور دارند و در روزهای آینده نیز بازیگران دیگری به مجموعه اضافه خواهند شد.

فیلمنامه «رقص روی شیشه» براساس طرحی از ابوالفضل کاهانی و به قلم طلا معتضدی نوشته شده است که فضایی عاشقانه و اجتماعی دارد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 99673 و در روز دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۷:۱۳
2024 copyright.