نسخه ایرانی «سلام بمبئی» ده دقیقه کوتاه تر شده است

جواد نوروزبیگی می‌گوید: نسخه‌ای از فیلم سلام بمبئی که در هند به نمایش درخواهد آمد از نسخه‌ای که برای نمایش در ایران انتخاب شده؛ طولانی‌تر است.

جواد نوروز بیگی (تهیه‌کننده فیلم سلام بمبئی) درباره آخرین وضعیت فیلم سلام بمبئی گفت: نسخه‌ای از فیلم را برای دریافت پروانه نمایش به شورای صدورپروانه نمایش ارائه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: سلام بمبئی در دو نسخه ۱۲۰ دقیقه‌ای برای نمایش در هند و ۱۱۰ دقیقه‌ای برای نمایش در ایران آماده شده البته نسخه‌ای که برای دریافت پروانه نمایش ارائه کرده‌ایم؛ ۱۲۰ دقیقه‌ای است.

نوروزبیگی درباره علت طولانی‌تر بودن نسخه نمایش ویژه هند گفت: در کشور هندوستان در زمان نمایش فیلم و وقتی که فیلم به نیمه می‌رسد مدت ۱۵ دقیقه استراحت (آنتراکت) اعلام می‌کنند و به همین دلیل به ما اعلام شد فیلم باید ۱۲۰ دقیقه باشد.

وی ادامه داد: نسخه‌ای ۱۱۰ دقیقه‌ای را برای ایران درنظر گرفتیم تا در تنظیم ساعت‌های سانس‌های اکران مشکلی بوجود نیاید درغیراین‌صورت این دونسخه تفاوتی باهم از لحاظ داستان و ساخت ندارند.

نوروز بیگی ادامه داد: این هفته تکلیف پروانه نمایش فیلم مشخص می‌شود و بعد برای اکران آن تصمیم گیری می‌کنیم.

فیلم سینمایی سلام بمبئی محصول مشترک ایران و هند به کارگردانی قربان محمد‌پور و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی با حضور محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری و بازیگران سینمای هند ساخته شده است.

منبع: ایلنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 15627 و در روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۴:۲۶
2024 copyright.