نسیم: شخصیت گلزار در فیلم خشکسالی ودروغ مساله ساز شده/ توضیحات کارگردان به سینما سینما

خشکسالی ودروغمحمد تاجیک: خبرگزاری نسیم در گزارشی که به تازگی منتشر کرده با اشاره به بالا بودن آثار فیلمهایی با موضوع خیانت، به سه فیلم مشکل دار جشنواره امسال اشاره کرده است.

به گزارش سینماسینما ،به نوشته این خبرگزاری  از جمله این آثار “خشکسالی و دروغ” پدرام علیزاده بوده که نسخه نمایشی آن نیز مبتنی بر طرح  مسائلی بوده است. “خشکسالی  و دروغ” که از حضور محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی، علی سرابی و آیدا کیخایی سود می برد داستان یک زوج وکیل را روایت می کند که با ورود همسر قبلی مرد وکیل، زندگیشان دستخوش اتفاقات متعدد می شود. نسیم درادامه نوشته که گویا نقشی که محمدرضا گلزار در “خشکسالی و دروغ” ایفا کرده نیز به اندازه خود مساله ساز بوده است؛ گلزار نقش مرد جوانی را بازی کرده که سعی می کند در ظاهر خود را نسبت به زنان بی تفاوت نشان دهد اما در باطن ماجرا شکلی دیگر دارد!عدم پای بندی کاراکترهای داستان به بسیاری از روابط اخلاقی برآمده از شرع و عرف جامعه باعث شده است این فیلم در شمار آثاری قرار گیرد که تصمیم گیری درباره آن به اداره نظارت ارشاد واگذار شده است.

این در حالی است که پدرام علیزاده کارگردان فیلم خشکسالی ودروغ در گفت وگو با سینما سینما توضیح می دهند که اولا اطلاعات ارائه شده در آن خبرگزاری صحیح نیست و با توجه به اینکه نمایشنامه خشکسالی ودروغ بارها در دولتهای قبل اجرا شده بسیاری از داستان واقعی این نمایشنامه مطلع هستند نمایشنامه ای که فیلم خشکسالی ودروغ بر اساس آن ساخته شده . همچنین اطلاعات ارائه شده درباره شخصیتی که محمد رضا گلزار ایقا می کند مبنی واقعی ندارد.

از سویی دیگر با توجه به اینکه شورای بازبینی به تازگی سرگرم بازبینی فیلمهای اول است هنوز این فیلم توسط شورای بازبینی دیده نشده است .

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 8627 و در روز جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۵:۲۳
2024 copyright.