نشست‌های تحلیلی «گام دوم سینما» در موزه سینما برگزار می‌شود

سلسله نشست‌های «گام دوم سینما» به همت اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی کشور، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موزه سینما از ششم دی ماه برگزار می‌شود.

به گزارش سینماسینما به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، این سلسله نشست‌ها به منظور واکاوی و تحلیل وضعیت سینِما، چالش‌ها و افق‌های پیش‌رو در راستای ایجاد تحول در سینمای ایران با حضور کارشناسان، استادان و پژوهشگران سینما طراحی شده است.
این برنامه در طول دی ماه به صورت هفتگی پیش‌بینی شده و در بهمن ماه به دلیل برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر برگزار نخواهد شد.
اولین نشست از این برنامه با موضوع «جشنواره فیلم فجر؛ رویدادی سینمایی یا فرهنگی اجتماعی» با حضور سینماگران و کارشناسانی چون «رسول صدرعاملی» نویسنده و کارگردان سینما، «سیدمسعود اطیابی» کارگردان سینما، «هوشنگ گلمکانی» منتقد و کارگردان سینما، «دکتر پرویز اجلالی» پژوهشگر و استاد دانشگاه، «دکتر غلامرضا آذری» پژوهشگر و استاد دانشگاه و «حمیدرضا مدقق» مجری، منتقد و کارشناس سینما برگزار خواهد شد.
این نشست‌های تحلیلی در راستای راهبردهای سازمان سینمایی و نیل به راهکارهای ایجاد تحول در سینمای ایران طراحی شده است.
بر اساس این خبر، نشست «جشنواره فیلم فجر؛ رویدادی سینمایی یا فرهنگی اجتماعی؟» ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۶ دی در موزه سینمای ایران برگزار خواهد شد و حضور برای علاقه‌مندان و اصحاب رسانه آزاد است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 166711 و در روز شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۶:۴۲
2024 copyright.