نشست سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر ۲ / شفاف سازی هزینه های جشنواره

محمد حیدریمحمد حیدری از آمادگی خود برای شفاف‌سازی درباره هزینه‌های جشنواره فیلم فجر خبر داد.

به گزارش سینماسینما، نشست خبری دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سه شنبه پنجم بهمن ماه با طرح پرسش ها از سوی خبرنگاران حاضر ادامه پیدا کرد.

دبیر سی‌وپنجمین دوره جشنواره فیلم فجر درباره حاضر نبودن فیلم شهرام مکری در جشنواره فیلم فجر گفت:‌ «از میان ۹۵ فیلمی که هیئت انتخاب دیدند، ۴۴ فیلم برگزیده شدند و ما باید به نظر هیئت انتخاب احترام بگذاریم. فیلم‌های راه نیافته به جشنواره هم فیلم‌های بسیار خوبی هستند و من خودم برخی از آن‌ها را خیلی دوست دارم.»

حیدری اعلام کرد که در این دوره از جشنواره مجید مظفری مدیر کاخ مردمی و بهروز غریب‌پور مدیر کاخ جشنواره هستند.

او در ادامه نبود دبیرخانه ثابت را یکی از مشکلات جشنواره دانست و از نبود ساختار ثابت برای سینما انتقاد کرد. حیدری ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های هنرمندان، مدیران و اهالی خانه سینما یک چشم‌انداز حداقل پنج‌ساله برای سینما تعریف شود.

حیدری با اشاره به آمادگی خود برای شفاف‌سازی درباره هزینه‌های جشنواره گفت: «هزینه‌های جشنواره طبق دستور وزیر ارشاد و معاونت سینمایی وزارت ارشاد مشخص است.»

«کاناپه»‌ اثر تازه کیانوش عیاری یکی از پرسش‌های خبرنگاران از حیدری بود. او در این باره گفت: «برای این فیلم باید شورای پروانه نمایش و شورای عالی نظارت تصمیم بگیرند و از اختیار ما خارج است. امیدوارم با رفع مشکل شاهد اکران عمومی فیلم باشیم.»

منبع: خبرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 41799 و در روز سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۷:۰۴
2024 copyright.