نظر رهبری درباره فیلم مارمولک در دیدار اخیر تهیه کنندگان سیما

رضا جودی که در دیدار اخیر تهیه‌کنندگان سیما با رهبری حضور داشته است، روایت می‌کند آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کرده‌اند شوخی‌های مثل فیلم «مارمولک» در آثار طنز مشکلی ندارند.

به گزارش سینماسینما، رضا جودی که یکی از مهمانان دیدار تهیه‌کنندگان سیما با مقام معظم رهبری بوده است، روایتی از این دیدار درباره ساخت آثار طنز برای تلویزیون دارد.

او که ۲۰ سال سابقه تهیه‌کنندگی سریال‌های تلویزیونی را دارد و در سال‌های اخیر با «لیسانسه‌ها» وارد تولید آثار طنز برای تلویزیون شده است، کار در این عرصه را به دلیل موانع و حساسیت‌ها، حتی سخت‌تر از فعالیت در زمینه تولید سریال‌های دینی می‌داند.

جودی در تعریف ماجرای دیدار با مقام معظم رهبری، روایت می‌کند آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند که تولید سریال و آثارطنز بسیار خوب است و باید در این حوزه آثار بسیاری را تولید کنیم. او ادامه می‌دهد: «ایشان فرمودند در گذشته برای آثار طنز در دو مورد به ایشان مراجعه شده بود، یکی ماجرای «مارمولک» که آقایان علما گفته بودند در این اثر با روحانیت شوخی شده و اثر دیگری نیز بود که با پلیس در آن شوخی شده بود که البته نامش را نبردند که تاکید کرده بودند این شوخی ها مشکلی ندارد و باید باشد.»

خبرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 100981 و در روز یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۵:۳۱
2024 copyright.