نظر سینماگران درباره هنر و تجربه/ محمدحسین مهدویان: اکران طولی به نفع فیلم‌هاست

هنر و تجربهمحمدحسین مهدویان که از بهمن ماه پارسال تا امروز از او به‌عنوان یک پدیده در کارگردانی یاد می‌‌کنند و با فیلم «ایستاده در غبار» توانست جای پای خود را به‌عنوان یک کارگردان خلاق در سینمای ایران به اثبات برساند، درخصوص تجربه اکران فیلمش در این گروه سینمایی گفت: اکران فیلم «ایستاده در غبار» در گروه هنر و تجربه برای من فرصت خوبی بود.

به گزارش سینماسینما، کارگردان فیلم «ماجرای نیمروز» گفت: اکران فیلم در گروه آزاد به اتمام رسیده است و این روزها هرکس به من می‌گوید که می‌خواهم فیلمت را ببینم، به آن‌ها می‌گویم که می‌توانید این فیلم را در گروه سینمایی هنر و تجربه دنبال کنید.

فیلم‌هایی همانند «ایستاده در غبار» نیازمند زمان هستند تا در طول این زمان مشخص با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و هنر و تجربه این امکان را فراهم کرد.

کارگردان فیلم «ایستاده در غبار» درخصوص مهم‌ترین ویژگی این گروه سینمایی، گفت: من فکر می‌کنم مهم‌ترین ویژگی این گروه سینمایی این است که فیلم‌ها اکران طولی دارند، و محدود به یک زمان مشخص نیستند و این می‌تواند یک ویژگی مهم تلقی شود. اما از سوی دیگر بحث پراکندگی سانس‌ها هم وجود دارد که فکر می‌کنم بزرگ‌ترین مشکل گروه سینمایی هنر و تجربه همین مسئله پراکندگی سانس‌ها باشد. فکر می‌کنم با یک برنامه‌ریزی درست و منسجم این مشکل هم مرتفع شود و مخاطبان این گروه سینمایی از این سردرگمی که چه فیلمی را کجا ببینند، رها می‌شوند.

ماهنامه هنر و تجربه

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 48915 و در روز شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۵:۱۰
2024 copyright.