نقش ناتمام ولی‌الله مومنی در «معمای شاه» چه می‌شود؟

تهیه‌کننده سریال در حال پخش «معمای شاه» درباره‌ی درگذشت ناگهانی بازیگر این سریال ابراز ناراحتی کرد و درباره‌ی جایگزین نقش این هنرمند فقید در این مجموعه تاریخی، توضیحاتی را ارائه داد.

علی لدنی گفت: آقای مومنی مرد سرحال و پرانرژی و اهل ورزش بود. هنوز باورم نمی‌شود که ایشان از بین ما رفته است و از خبر درگذشت وی خیلی ناراحت شدم. او اخلاق و رفتار خوبی داشت و انسان شریفی بود. پیش از این مدت‌ها قبل مرحوم خسرو فرخزادی از دیگر بازیگران «معمای شاه» از بین ما رفت و اکنون جا دارد بگویم این دو عزیز جزو بازیگران و شخصیت‌های خوب ما در «معمای شاه» بودند که همه از آنها راضی بودند اما متاسفانه از میان ما رفتند.

وی سپس یادآور شد که پیش از «معمای شاه»، در سریال «تبریز در مه» و همچنین در یک الی دو کار دیگر با مرحوم مومنی همکاری داشته و این هنرمند تازه درگذشته همیشه نقش‌هایش را به خوبی ایفا می‌کرد.

تهیه‌کننده «معمای شاه» همچنین درباره‌ی اینکه نقش ناتمام ولی‌الله مومنی در این مجموعه چه می‌شود‌؟ پاسخ داد: ایشان در این سریال دو شخصیت بازی می‌کردند و تاکنون هم پلان‌های زیادی با او داشتیم. شخصیت اول مرحوم مومنی، سفیر روسیه در ایران بود که چندی پیش نقشش به پایان رسید که جایگزینی این نقش کار بسیار سختی بود اما نقش دوم ایشان نقش یک آژان و در واقع یک پلیس در دوران‌های مختلف بود که طبیعتا راحت‌تر می‌توانیم برای نقشش جایگزین داشته باشیم.

لدنی در پایان در پاسخ به اینکه چگونه برای ایفای نقش در سریال «معمای شاه» به مرحوم مومنی رسیدند؟ خاطرنشان کرد: بیشتر به این خاطر که آقای مومنی همیشه نقش‌هایش را خوب بازی می‌کرد؛ ضمن اینکه چهره‌ای داشت که با نقشی که ما برایش در نظر گرفته بودیم هم‌خوانی داشت و مناسب کار بود.

بازیگر پیشکسوت سینمای ایران – که این روزها در حال ایفای نقش در سریال «معمای شاه» بود، روز گذشته بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 8557 و در روز چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۹:۰۸
2024 copyright.