نمایشگاه عکس های ماه چهره خلیلی، نرگس محمدی، یغما گلرویی در گالری رج

ماه چهره خلیلینمایشگاه گروهی عکاسی جمعی از بازیگران و هنرمندان با نام «رنگ» جمعه‌ی پیش‌رو ۲ مهر ماه سال ۱۳۹۵ در گالری رج افتتاح خواهد شد.


به گزارش سینماسینما، گالری رج جمعه پیش رو میزبان عکس‌های علی بوستان، ماه چهره خلیلی، شیوا طاهری، یغما گلرویی، نرگس محمدی و جواد مولانیا است. در این نمایشگاه سیزده اثر که بیشتر آن‌ها چاپ بر روی کاغذ عکس است، نمایش داده ‌می‌شود.  «رنگ» دومین نمایشگاه گروهی گالری رج با حضورجمعی از بازیگران و هنرمندان است که علی بوستان، یغما گلرویی و جواد مولانیا دومین همکاری مشترکشان را با گالری رج انجام داده‌اند. گفتنی است نمایشگاه‌گردان این مجموعه هدیه میرزاده (مدیر گالری) است که یک نسخه از آثار را با حمایت جواهری میری به فروش رسانده است. علاقه مندان می توانند برای مشاهده وخرید دیگر نسخه ها به گالری مراجعه کنند.
میرزاده ایده رنگ را از یکی از خاطرات جواد مولانیا هنرمند، بازیگر و مجری تلویزیون گرفت که او در تعریف گپ و گفتی از ناصر تقوایی به این نتیجه رسیده که هنرمندان کشور اغلب از گرفتن عکس هایی که رنگ در آن ملموس باشد هراس دارند و کمتر به سمت عکس های رنگی می روند. ایده رنگ این نمایشگاه را به فضاهای خالی برد. غیاب در این نمایشگاه یکی از تم های مهم را تشکیل می دهد. در بخشی از یادداشت مجید رحیمی جعفری مدرس و پژوهشگر هنر نیز آمده است: «در نمایشگاه «رنگ» با آثار شش هنرمند مواجه هستیم. نکته جالب در شرکت هنرمندان یا انتخاب آثارشان وجود فضاست. آثار شیوا طاهری، علی بوستان و نرگس محمدی فضا را از غیاب می‌سازند. جواد مولانیا فضا را از ریخت می‌اندازد تا در وسط مفهوم حضور/غیاب قرار گیرد، ماه‌چهره خلیلی حضور را در ساخت فضا از دل مکان قرار می‌دهد و او هم باز عین مولانیا همان فضای محیط را از ریخت می‌اندازد و در نهایت یغما گلرویی بر خلاف نمایشگاه پیشین‌اش از غیاب به حضور می‌رسد».

نمایشگاه رنگ تا ۱۲ مهرماه سال جاری در گالری رج واقع در خیابان بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، شماره ۴، واحد سوم برقرار خواهد بود. ساعت بازدید از گالری در افتتاحیه ۱۶ تا ۲۰ و سایر روزها ۱۵ تا ۱۹ اعلام شده است. گفتنی است گالری شنبه‌ها تعطیل است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 27581 و در روز سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۳:۱۹
2024 copyright.