نمایش «زالاوا» در سه جشنواره فیلم آمریکایی

‌فیلم‌سینمایی «زالاوا»، در چهل و یکمین جشنواره جهانی فیلم مینیاپولیس به نمایش درمی‌آید.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری و تهیه‌کنندگی سمیرا و روح‌الله برادری، با ادامه نمایش در آمریکای شمالی، در جشنواره بین‌المللی فیلم «مینیاپولیس» (۱۵ تا ۲۹ خرداد) حضور خواهد داشت. این جشنواره به عنوان یکی از قدیمی‌ترین جشنواره‌های فیلم ایالات متحده است که سعی دارد فضایی برای تبادلات فرهنگی بین ملت‌ها فراهم کرده و فرصتی در اختیار تماشاگرانش قرار دهد تا غنای سینمای بین‌المللی را کشف و درک کنند.

«زالاوا» در این جشنواره که امسال در سالن‌های سینما و به صورت حضوری برگزار می‌شود، با سه نمایش در روزهای ۶، ۹ و ۱۹ ماه می (۱۶، ۱۹ و ۲۹ خرداد) در بخش Dark out، کنار آثار منتخب ژانر جشنواره‌های جهانی، برای طرفداران فیلم‌های بین‌ژانری، وحشت، رازآمیز و اکشن به نمایش درمی‌آید.

همچنین «زالااوا» در جشنواره جهانی چهار روزه فیلم‌های ژانر وحشت اورلوک در نیواورلئان در ایالت لوییزیانا (۲-۵ ژوئن) به نمایش در می‌آید. در معرفی این جشنواره آمده است: «نیواورلئان، تسخیر شده‌ترین شهر آمریکا توسط ارواح، میزبان فیلم‌های ژانر وحشت و افسانه‌های ترسناک و خون‌آشام و دلهره‌آور و طرفداران پروپاقرص ژانر از سراسر جهان است.»

این فیلم سینمایی در ماه گذشته نیز در ایالت پنسیلوانیا در جشنواره فیلم‌های مستقل جیم تروپ به نمایش درآمد و کاندیدای جایزه بهترین فیلم این جشنواره شد.

نوید پورفرج، پوریا رحیمی‌سام، هدی زین‌العابدین، باسط رضایی، شاهو رستمی، فریدون حامدی، صالح رحیمی، زاهد زندی و مهسا حجازی در «زالاوا» نقش‌آفرینی کرده‌اند که قرار است بزودی در سینماهای کشور نیز اکران شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 174423 و در روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰:۵۵
2024 copyright.