نمایش سه فیلم ایرانی و داوری شهره آغداشلو در جشنواره دوبی

وارونگی پوستر فیلمسه فیلم ایرانی در جشنواره بین‌المللی دوبی به نمایش درآمدند.

به گزارش سینماسینما، در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم دوبی که از ۱۷ آذرماه  شروع شده و تا بیست وچهارم همین ماه ادامه خواهد داشت، سه فیلم ایرانی «۷۶ دقیقه و ۱۵ ثانیه با عباس کیارستمی» ساخته سیف‌الله صمدیان و «منو خونه ببر» ساخته عباس کیارستمی در برنامه بزرگداشت عباس کیارستمی و فیلم «وارونگی» ساخته بهنام بهزادی در بخش سینمای جهان به نمایش درآمدند.

این فیلم‌ها در روز باقی‌مانده از جشنواره هم به نمایش درمی‌آیند. همچنین در روزهای گذشته سیف الله صمدیان و بهنام بهزادی در برنامه معرفی و پرسش و پاسخ فیلم‌های خود حضور داشتند.

شهره آغداشلو به عنوان یکی از اعضای هیات داوران جایزه فیلم بلند مهد که ویژه تولیدات کشورهای عربی است در دوبی حضور دارد. یکی از نکات قابل توجه این دوره از جشنواره نمایش فیلم «تنها مردان به گور می روند» ساخته کارگردان اماراتی، عبدالله ال‌کعبی است که به عنوان محصول مشترک ایران و امارات متحده عربی در بخش رقابتی جشنواره حضور دارد.

این فیلم در ایران و جامعه عرب‌زبان فیلمبرداری شده و از عوامل ایرانی فیلم می‌توان از فرشاد ماهوت فروشان و کامبیز صفاری به عنوان دو تهیه‌کننده، پیمان شادان‌فر به عنوان مدیر فیلمبرداری، میثم مولایی به عنوان تدوینگر و پیمان یزدان‌فر به عنوان آهنگساز نام برد.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 35451 و در روز سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۱:۵۹
2024 copyright.