نمایش فیلم‌های جشنواره سینماحقیقت در «هاشور»

فیلم‌های مستند چهاردهمین دوره جشنواره سینما حقیقت به صورت آنلاین در سامانه هاشور نمایش داده می شود و بلیت فروشی از ۲۴ آذرماه آغاز می‌شود.


به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی هاشور، تمامی فیلم‌های مستند جشنواره سینماحقیقت به صورت آنلاین در سامانه «هاشور» نمایش داده خواهد شد
در سامانه هاشور دو بخش بنام خانه جشنواره و بخش مردمی وجود دارد. بخش خانه جشنواره شامل نمایش تمامی آثار برای میهمانان جشنواره، فیلمسازها ،فعالان حوزه مستند و اصحاب رسانه است که می توانند به شکل رایگان فیلم‌ها را مشاهده کنند.
بخش دیگر اکران عمومی است که علاقمندان می‌توانند برای یک فیلم بلیت تهیه کنند. بلیت خریداری شده برای تماشای هر فیلم فقط در همان تاریخ خریداری شده اعتبار دارد و قابل استفاده است.
بلیت فروشی در سامانه «هاشور» از دوشنبه ۲۴ آذرماه آغاز می‌شود.
جدول اکران عمومی سامانه هاشور همان جدول اکران عمومی «سینماحقیقت» است که در این پلتفرم‌ عرضه می‌شود اما در بخش خانه جشنواره سامانه هاشورعلاوه بر فیلم‌هایی که در سایر پلتفرم‌ها نمایش داده می‌شوند آثار دیگری از بخش بین الملل و بخش ملی نیز نمایش داده خواهد شد.
بخش مردمی شامل همه فیلم‌هایی می‌شود که در بخش خانه جشنواره وجود دارد و علاقمندان فیلم‌های مستند می‌توانند به همه آنها از طریق پلتفرم هاشور دسترسی داشته باشند.
بخش دیگر شامل اکران های مردمی است که برنامه متفاوتی دارد و علاقمندان بر اساس علاقمندی‌هایشان می‌توانند فیلم‌ها را روزانه خریداری کنند.
چهاردهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» به صورت آنلاین با دبیری محمد حمیدی مقدم از ۲۵ آذر تا ۲ دی ماه برگزار می‌شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 146700 و در روز یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۲:۱۱
2024 copyright.