نمایش فیلم‌های کوتاه آیدا پناهنده در گروه هنر و تجربه

فیلم‌های کوتاه آیدا پناهنده در سینماهای گروه «هنر و تجربه» به نمایش در می‌آیند.

به گزارش سینماسینما، روند فیلمسازی آیدا پناهنده کارگردان فیلم‌های سینمایی «ناهید» و «اسرافیل» و برنده جایزه نوعی نگاه جشنواره فیلم «کن» با نمایش فیلم‌های کوتاه او در خانه هنرمندان و سینماهای گروه «هنر و تجربه» در شهرهای مشهد، اصفهان، بابل، شیراز و کرمان بررسی می‌شود.

فیلم‌های کوتاه «روشنایی‌های شهر»، «تاج خروس»، «گلدان‌های زمستانی» و «چراغ خورشیدی» که در فاصله سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ ساخته و موفق به کسب جوایز مختلفی از جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی شده‌اند، دی‌ و بهمن‌ماه در گروه «هنر و تجربه» به نمایش در می‌آیند.

تصویربرداری این فیلم‌ها را محمد رسولی و امین جعفری بر عهده داشته‌اند و بازیگرانی مانند فرهاد اصلانی، پانته‌آ بهرام، رضا بهبودی، ناز شادمان، افشین کتانچی و سیامک سروی در نخستین تجربه‌های فیلمسازی آیدا پناهنده همکاری کرده‌اند.

آیدا پناهنده فارغ التحصیل سینما از دانشکده سینماتئاتر است که پس از ساخت چندین فیلم کوتاه، مستند، تلویزیونی و فیلم سینمایی «ناهید»، «اسرافیل» را به عنوان دومین فیلم سینمایی خود به تهیه کنندگی مستانه مهاجر در آستانه اکران دارد. این فیلم با بازی هدیه تهرانی، مریلا زارعی، هدی زین‌العابدین و پژمان بازغی بهمن‌ماه اکران می‌شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 75997 و در روز چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۸:۰۱
2024 copyright.