نوشته محمد آفریده به یاد شهیدمحسن حججی/ برای عاقبت‌بخیری جوانان دعا کن+عکس

محمد آفریدهمحمد آفریده با انتشار عکسی از شهید محسن حججی در اینستاگرام درباره شهادت او نوشت: «شهید عزیز، تو با خون خود، اعتبار و آرامش به این مردم – که امام بزرگوار ( ره) می فرمود: ولی نعمت ما هستند – بخشیدی.»

به گزارش سینماسینما٬ در متنی که به قلم آفریده از مدیران باسابقه سینما و تهیه‌کننده مستند نوشته شده٬ آمده است:
«در بحبوحه دوران دفاع مقدس بود که در نازی آباد، مسجد امام حسن (ع)، هر روز و هر ساعت خبر شهادت جوانی را می شنیدیم، شاید بیش از صد یار مسجدی ما شهید شدند، شنیدن یک روایت از پیامبر اکرم(ص) برای آنهایی که آن زمان و آن دوران و آن احوالات را درک کرده بودند هم غصه بود و هم افسوس و هم عشق، روایت این بود : “در آخر آلزمان خوبان امت مرا گلچین می کنند. ”

خداوند تبارک و تعالی، شهدا را ذخائر عالم بقاء قرار داده است، و شهید، زنده و حاضر و ناظر، به اعمال و رفتار تک تک آنهایی که مانده‌اند و امانت دار شهدا هستند، می نگرد. سوءاستفاده از ارزشها، دنیا طلبی، ریا، دروغ و از همه مهمتر بی تقوایی، ارکان آفرینش را می لرزاند، و خداوند عالم، اگر هر گناه و معصیتی را ببخشد، این فراموشی و این ناسپاسی را نخواهد بخشید.

شهید عزیز، تو با خون خود، اعتبار و آرامش به این مردم – که امام بزرگوار ( ره) می فرمود: ولی نعمت ما هستند – بخشیدی. تو آخرین رهگذر این مسیر آسمانی نیستی، این مسیر همچنان برای خوبان امت رسول الله باز است، برای عاقبت بخیری جوانان دوست داشتنی و مظلوم و مهجور این سرزمین دعا کن.»

محمد آفریده

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 62425 و در روز جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۶:۱۹
2024 copyright.