نوه امام: رضویان ادای ما قمی‌ها را عالی درمی‌آورد!/ سریال‌های تلویزیون را از اوشین پیگیری می‌کردم!

حجت‌الاسلام مرتضی اشراقی، نوه امام: رضویان ادای ما قمی‌ها را عالی درمی‌آورد! به گزارش سینماسینما در زیر بخشی از حرف های نوه امام درباره سینما و تلویزیون را می خوانید.

❎ تقریباً هر آنچه در شبکه نمایش خانگی آمده، دیده‌ام. در شبکه نمایش خانگی دندون طلا یا مثلاً شاهگوش کارهای فوق‌‌‌العاده‌ای بودند. قهوه تلخ را هم در دوره خودش می‌دیدم. کاری هم که با شکست مواجه شد «ابله» بود که چندان نپسندیدم.

❎ آقای تبریزی بسیار مرد بزرگی است و کارهای فوق‌‌‌العاده‌ای انجام داده‌؛ «لیلی با من است» او فوق‌‌‌العاده است. سریال «شهریار» هم بد نبود، خوب بود. ولی کار ابله ضعیف بود، من احساس کردم خودشان هم متوجه این موضوع شدند که به قسمت سیزدهم ختمش کردند.

❎ سریالی که الان در بورس است سریال «شهرزاد» است که دهه سی و برهه کودتا را در این سریال خوب درآورده‌اند. داستان قوی و بازیگرهای توانایی هم دارد که در نقش نشسته‌اند.

❎ سریال‌های تلویزیون را از اوشین پیگیری می‌کردم! هزاردستان، سلطان و شبان، پدرسالار، میرزا کوچک خان و… هم آثار فاخری بودند که در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ تقریباً آنها را پیگیری می‌کردم و می‌دیدم؛ اما به نظرم بعد از اوشین سریال تلویزیونی که خیلی مردم را جذب کرد، «نرگس» در دهه ۸۰ بود.

❎ در زمینه طنز هم مهران مدیری جزو طنزپردازهای درجه یک است. آقای عطاران و سعید آقاخانی هم از کارگردانان قوی این ژانر هستند‌.

❎ بازی جواد رضویان هم واقعاً فوق‌‌‌العاده جذاب است، مخصوصاً وقتی ادای ما قمی‌ها را درمی‌آورد عالی است‌؛ البته ادا که نیست، خودش هم قمی است (‌می‌خندد)

منبع: هفته نامه تماشاگران امروز

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 10131 و در روز پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۱:۱۹
2024 copyright.