«نگار» از فهرست ۱۰ فیلم برتر مردمی خارج شد / نتیجه آرای تماشاگران در روز سوم

آرامی مردمی روز سوماسامی ۱۰ فیلم برتر آرامی مردمی در سومین روز جشنواره فیلم فجر اعلام شد.

 

به گزارش سینماسینما، نتیجه شمارش آرای فیلم‌های نمایش داده شده در روز سوم جشنواره فیلم فجر سیزدهم بهمن ماه ۱۳۹۵ از سوی ستاد انتخاب فیلم برگزیده از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم فجر اعلام شد.

فهرست فیلم‌ها بدون اولویت به این شرح است: «سدمعبر» به کارگردانی محسن قرایی، «ویلایی‌ها» ساخته منیر قیدی،‌ «سوفی و دیوانه» به کارگردانی مهدی کرم‌پور، «بیست و یک روز» ساخته سیدمحمدرضا خردمندان،‌ «خوب، بد،‌ جلف» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی، «بدون تاریخ، بدون امضا» به کارگردانی وحید جلیلوند، «آباجان» به کارگردانی هاتف علیمردانی، «گشت۲» ساخته سعید سهیلی،‌ «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی و «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی.

تنها تفاوت این فهرست ده‌تایی با اسامی فیلم‌هایی که در روز دوم در میان ۱۰ فیلم بودند، در فیلم «فصل نرگس» است. این فیلم در روز سوم به جدول اضافه و «نگار» ساخته رامبد جوان از جدول خارج شد.

هر شب پس از شمارش آرا، با حضور رییس و نمایندگان اجرایی ستاد انتخاب فیلم برگزیده، سه برگ رای به قید قرعه استخراج و از طریق تلفن های درج شده، به صاحبان هریک از برگه ها، برنده شدن شان برای دریافت یک سکه بهار آزادی به آنان اعلام می شود. برگزیدگان روز سوم جشنواره عبارتند از: ۱-حمید امیری ۲- امیر رضا مرکباتی ۳- عطیه پالیزگیر.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 43471 و در روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵:۰۲
2024 copyright.