نگرانی و دغدغه مرضیه برومند در روز برفی تهران

مرضیه برومند از کودکان و جوانان خواست تا در این شرایط برفی به فکر درختان باشند و خطاب به آنها گفت:«بچه‌های عزیزم،بیاین بریم درخت تکونی!»

به گزارش سینماسینما، کارگردان «شهرموشها» درباره بارش برف گفت: همیشه چشم انتظار بارش چنین برفی بودیم و بارش آن برای ما نعمت است، خصوصا در شرایطی که با بحران‌های طبیعی چون کمبود منابع آبی مواجه هستیم؛ بارش چنین برفی ما را ترغیب می‌کند که به هم تبریک بگوییم!

او ادامه داد: وقتی کوه‌ها را بدون برف می‌دیدم، غصه می‌خوردم اما حالا که برف آمده است در عین حال که خوشحالیم اما خوب می‌دانیم زلزله‌زدگان چه شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند و در کنار خوشحالی‌مان حتما باید به فکر آنها باشیم.

برومند با اشاره به شرایط برفی که از شامگاه ۷ بهمن ماه بوجود آمده است،گفت: متاسفانه در چنین شرایطی همان‌طور که مسوولان‌مان به روز نیستند، برخی مردم نیز بی‌توجه به برخی مسایل رفتار می‌کنند. خواهرم از دیروز که از اردبیل به سمت تهران راه افتاده است هنوز درجاده و مسیر کرج ـ تهران مانده است؛ می‌گوید مردم گارد ریل‌ها را کنده‌اند تا بتوانند دور بزنند؛ واقعا چرا باید اینگونه ترافیک ایجاد کنیم و نگذاریم ماشین‌ها امداد و کمک به مردم گرفتار در برف جاده برسند؟! این رفتارها مصداق این جمله است که “یکی بر سر شاخه بُن می‌برید.”

این کارگردان که در ابتدای سخنانش از بچه‌ها و جوانان خواسته بود که درخت‌ها را تکان بدهند تا برف‌ها از روی درخت‌ها ریخته بشود و این درخت‌ها نشکنند ادامه داد:مردم ما به نشاط احتیاح دارند و فکر می‌کنم در شرایط برفی این روزها،درخت تکونی حال خوبی را بوجود می‌آورد و برای‌مان نشاط‌ آور است البته باید توجه داشته باشیم طوری درخت‌ها را تکان ندهیم که درخت‌ها آسیب ببینند.

او همچنین از کودکان و نوجوانان خواست از «درخت‌تکونی‌» شان عکس بگیرند و منتشر کنند تا دیگران نیز ترغیب شوند.

دبیر جشنواره‌ی تئاتر عروسکی در بخش پایانی این گفت‌وگو درباره‌ی فعالیت‌های این روزهایش گفت: مهلت تقاضا و ثبت‌نام برای حضور در جشنواره‌ی تئاتر عروسکی امروز (۸ بهمن ماه) به پایان رسید.

برومند درباره‌ی آخرین وضعیت اختصاص مکانی به «خانه عروسک» توضیح داد: فعلا مکانی را بطور موقت تا آخر این ماه در اختیار ما قرار خواهند داد تا فرجی حاصل شود و بودجه‌ای را شهرداری برای بهره‌برداری مکان اصلی خانه عروسک اختصاص بدهد.

این هنرمند با اشاره به بازدید برخی دولتمردان از جشنواره‌ی اخیر تئاتر فجر گفت: دیروز در خبرها خواندم آقایان نهاوندیان، صالحی و دیگر مسوولان از روند برگزاری جشنواره بازدید کردند و به تماشای «اپرای خیام» نشستند و تحت تاثیر آن قرار گرفتند بنابراین امیدوارم بودجه‌های که به فرهنگ و هنر اختصاص می‌دهند در جای درست آن هزینه کنند.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 78618 و در روز یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۵:۰۳
2024 copyright.