نیما جاویدی: جشنواره بین‌المللی فیلم وارش جشنواره‌ای نوستالژیک است

داور بخش مسابقه ملی نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش گفت: نخستین فیلم کوتاه خود را حدود ۲۰ سال قبل به نخستین دوره جشنواره وارش ارسال کرده ام و این جشنواره برای من نوستالژیک است.

به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش، نیما جاویدی داور بخش مسابقه ملی این جشنواره  با اشاره به این که نخستین فیلم کوتاه خود را حدود ۲۰ سال قبل به اولین جشنواره بین المللی فیلم وارش ارسال کرده است، بیان کرد: این جشنواره برای من به لحاظ نوستالژیک جایگاهی ویژه دارد. وقتی مهدی قربان پور دبیر جشنواره از من خواست به عنوان عضو هیات داوری در این جشنواره حضور داشته باشم، بسیار استقبال کردم.

وی ادامه داد: فیلم هایی جذاب و دوست داشتنی در دوره های قبلی این رویداد دیده بودم و در نهمین دوره هم آثاری را می بینیم که از سطح بالایی برخوردار هستند و کیفیت خوبی دارند.

جاویدی با ابراز امیدواری نسبت به استمرار جشنواره بین المللی فیلم وارش در سال های آینده، تصریح کرد: استان مازندران به خاطر داشتن مرز دریایی و وجود جنگل ها استان مهمی است و برگزاری این جشنواره در مازندران اتفاق مثبتی است. حضور کشورهای همسایه نیز تاثیر خوبی بر هنر و هنرمندان استان خواهد داشت.

کارگردان «سرخ پوست» خاطرنشان کرد: فیلم هایی که در بخش ویژه جنگل های هیرکانی و بخش بومی دیدم، آثار شاخصی بودند و امیدوارم فیلمسازان کشور آثار بیشتری را با این موضوعات و محورها تولید کنند.

نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش به دبیری مهدی قربان پور جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه با معرفی برگزیدگان در مجتمع فرهنگی سینمایی وارش در بابل به کار خود پایان می دهد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 111617 و در روز جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۸:۰۵
2024 copyright.