نیم نگاه به چالش های قانون حفاظت از اراضی کشاورزی در رادیو

برنامه “نیم نگاه” که از شنبه تا چهارشنبه روانه آنتن رادیو سلامت می شود به رفع چالش های حوزه اجتماعی می پردازد و به مطالبات مردم اختصاص دارد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه نیم نگاه با هدف اعتمادسازی مسئولان نسبت به رفع چالش های حوزه اجتماعی و پاسخ به مطالبات مردم، تولید و و پخش می شود. این برنامه روز یکشنبه ۹ مرداد ماه ساعت ۱۲ به بررسی موضوع قانون حفاظت از اراضی کشاورزی و نقدها مطرح شده می پردازد. در این برنامه سرهنگ رضا اکبری فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و مصطفی نوری حقوقدان و پژوهشگر حفاظت از حقوق محیط زیست و منابع طبیعی حضور دارند و در این باره صحبت می کنند. این برنامه از تولیدات گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است.
همچنین برنامه نیم نگاه روز چهارشنبه ۱۲ مرداد به مبحث سامانه سلامت باروری اختصاص دارد و کارکردها و نقدهای مطرح شده به این سامانه را مورد بررسی قرار می دهد. ارتباط تلفنی با پدرام پاک آیین سخنگوی وزارت بهداشت و دکتر ناهید خداکرمی رئیس انجمن علمی مامایی برقرار می شود. این برنامه در این روز از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت روی آنتن می رود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 178981 و در روز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۰:۰۵
2024 copyright.