هلی‌کوپتر سوری پشت صحنه «پایتخت»/ تازه‌ترین عکس بازیگران در لوکیشن جدید

تهیه‌کننده سریال «پایتخت» از روزهای پایانی ساخت سریال در فصل پنجم خبر داد و افزود: «در پروداکشنی ویژه و خاص روزهای پایانی سریال جلوی دوربین سیروس مقدم است.»

به گزارش سینماسینما، الهام غفوری تهیه کننده «پایتخت» درباره فصل جدید این مجموعه گفت: «فصل پنجم سریال در فضایی جدید و با سبک و سیاقی دیگر نسبت به آنچه تا به حال دیده‌اید ساخته می‌شود و قطعا این مساله کار تولید را سخت و طاقت فرسا خواهد کرد. «پایتخت ۵» چه به لحاظ داستان و چه به لحاظ ابعاد مختلف شخصیت ها و نوع قصه گویی نیازمند ساخت دکور، انتخاب لوکیشن های ویژه و … داشت و این مساله کار ما را در اجرا سخت‌تر از قبل کرده است. من و تیم فعال در این پروژه سنگین امیدوار هستیم توقع چند ساله مردم از سریال پایتخت که هر ساله کار ما را سخت و سخت تر کرده است امسال نیز برآورده شود.»

سریال پایتخت با مشارکت سازمان هنری اوج اردیبهشت ماه در استان مازندران کلید خورد و در لوکیشن های مختلفی از جمله شیرگاه، ساری، قایم شهر، جاده، جنگل، شمال شرق تهران، فرودگاه، شهرک سینمایی دفاع مقدس و….تا امروز جلوی دوربین رفته است.

بازیگران: محسن تنابنده، احمدمهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی، سلمان خطی و …،

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 65491 و در روز شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹:۴۳
2024 copyright.