دیبا زاهدی در گفت‌وگو با سینماسینما/ همکاری با کیانوش عیاری یعنی یادگیری و تجربه‌اندوزی

سینماسینما، علی پاکزاد – دیبا زاهدی بازیگر سینما گفت:« حضور در سریال آقای عیاری برایم افتخار است. آرزو دارم که روزی تجربه حضور در فیلم سینمایی آقای عیاری را داشته باشم.

به گزارش سینماسینما، فیلم «آزاد به قید شرط» به کارگردانی حسین شهابی اکنون در سینماهای سراسر کشور اکران است ؛ در این فیلم امیر جعفری ، لیلا اوتادی و دیبا زاهدی نقش آفرینی می کنند. فیلم «آزاد به قید شرط» در جشنواره سی و پنجم نیز به نمایش گذاشته شد.

دیبا زاهدی بازیگر فیلم «آزاد به قید شرط» درباره بازی در این فیلم گفت: «فیلم «آزاد به قید شرط» درباره معضلات اجتماعی و مشکلاتی که برای افراد  در جامعه به وجود می آید صحبت می کند. عموما در این فیلم آسیب های اجتماعی مختلفی را شاهد هستیم که از سوی خانواده و جامعه به یک فرد انتقال پیدا می کند.»

او در مورد ویژگی نقشش در این فیلم گفت: «تفاوت این نقش با سایر کارهایم برایم زیاد بود. استقلالی که در این شخصیت وجود داشت برایم جذاب بود.»

او ادامه داد: «همکاری با آقای شهابی ویژگی‌های خاص خودش را داشت. بازیگر باید بتواند از فرصت‌هایی که در کار برایش فراهم می‌شود برای ایفای نقش‌های متفاوت استفاده کند و این کاری بود که سعی کردم در «آزاد به قید شرط» انجام دهم.»

زاهدی درباره تجربه همکاری با کیانوش عیاری در سریال «۸۷» متر گفت: «همکاری با کیانوش عیاری یعنی یادگیری. زمانی که جلوی دوربین آقای عیاری می‌روم حس می‌کنم نکته جدیدی یاد گرفته ام و این موضو ع بسیار مهم است. درست است که این پروژه در قالب یک سریال است اما برای من اندازه چندین فیلم سینمایی تجربه به همراه دارد. سریال «۸۷متر» روایت زندگی دو خانواده است که من فرزند یکی از این دو خانواده هستم.»

بازیگر فیلم «آزاد به قید شرط» درباره علاقه‌اش به بازیگری گفت: «به فیلم‌هایی که فضای «سایکو درام» دارند علاقه زیادی دارم. ترجیح می دهم در چنین فیلم هایی حضور پیدا کنم. این‌گونه فیلم‌ها فضاسازی خاص خود را دارند و برای من هم جالب است. اما آرزو دارم با آقای عیاری در یک فیلم سینمایی هم همکاری کنم. به این دلیل که در فیلم آقای عیاری همه چیز واقعی و رئال است. برای جشنواره فجر نیز به دلیل مشغله کاری نتوانستم پیشنهادهای تازه ای بپذیرم.»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 70213 و در روز سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۱:۰۸
2024 copyright.