هومن برق‌نورد با «آچمز» به تلویزیون می‌آید

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «آچمز» به نویسندگی سعید فرهادی و کارگردانی مهرداد خوشبخت از اواخر آبان در تهران شروع شد.

به گزارش سینماسینما، حسین آقاهرندی تهیه‌کننده «آچمز» درباره این مجموعه که به سفارش شبکه سه سیما تهیه‌ می‌شود، گفت: تصویربرداری این مجموعه را پس از یک ماه و نیم پیش‌تولید و انتخاب بازیگر، از بیستم آبان در محله پامنار تهران شروع کردیم.

آقاهرندی ادامه داد: این کار یک درام با موقعیت‌های شیرین و گاه طنز است که تا اردیبهشت‌ماه سال آینده تصویربرداری آن در لوکیشن‌های مختلفی در شهر تهران ادامه دارد. اکنون گروه در لوکیشنی در خیابان شریعتی قرار دارند.

وی با اعلام اینکه «آچمز» در ۳۰ قسمت تولید می شود درباره زمان پخش این مجموعه گفت: زمان پخش «آچمز»  هنوز مشخص نیست اما قطعاً برای پخش در نوروز آماده نمی‌شود.

در خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی «آچمز» آمده است: مصیب، تازه پس از ۴۵ سال می‌فهمد که تنها فرزند خانواده نبوده است. برای پیدا کردن گمشده‌ سالیان دور مادرش، راهی تهران می‌شود و اما خودش هم گمشده‌ بزرگ‌تری دارد. عزت و احترام! مجبور است بین این ۲ گمشده یکی را انتخاب کند و همین داستان‌های پیچیده‌ای برایش به وجود می‌آورد که او را تبدیل به انسانی دیگر می‌کند.

در این مجموعه تلویزیونی هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سید مهرداد ضیایی، مهران رجبی، سارا خوئینی‌ها، بیتا سحرخیز، مهوش صبرکن، پریسا مقتدی، سهند جاهدی، هادی عطایی‌فر، احمدرضا اسعدی و مونا اسکندری بازی دارند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 101025 و در روز سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۹:۰۲
2024 copyright.