«وا کس چه» در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش در می‌آید/ زندگی ابراهیم منصفی روی پرده

کامران حیدری در آخرین مستند خود به نام «وا کَس‌ چِه» به زندگی و مرگ ابراهیم منصفی معروف به ابرام، نوازنده‌ گیتار، خواننده و شاعر پرطرفدار جنوب ایران پرداخته است. این فیلم در بخش «مستند زیر ذره‌‌بین» سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درمی آید.به گزارش سینماسینما، منصفی تمام عمرش را در تنهایی خودخواسته‌اش به ساخت موسیقی و نوشتن ترانه مشغول بود و همه‌ کارهایش را تا جایی که می‌شد به تنهایی ضبط می کرد و اغلب مردم جنوب ایران تحث تاثیر او گیتاریست شدند و ترانه‌های او را می‌خوانند.

ابرام در زندگی شخصی، عاشق زنی بود که تحت تاثیر این عشق در اغلب ترانه‌ها و شعرهایش از او نام برده است. با این که نزدیک به دو دهه از مرگ منصفی می‌گذرد، اما بر سر دلیل و چگونگی مرگ او تا امروز بحث ها، شایعات، حدس و گمان‌های بسیاری مطرح است. این مستند بخش‌هایی از زندگی و نگاه ابراهیم منصفی را به دنیا به تصویر می‌کشد.

عوامل تولید این مستند عبارتند از: کارگردان: کامران حیدری، نویسندگان : کامران حیدری . سعیده کشاورزی، تصویربردار : کامران حیدری . با همکاری منصور وحدانی، تصویربردار هوایی : فرشاد عباسی، تدوین : کامران حیدری، دستیار تدوین : فرشاد عباسی، تصحیح رنگ : حامد ژیان، دستیار کارگردان : علی فرمانی، مدیر تولید : محمد سایبانی، گروه تولید : محمد صابری . عرفان کریمی . یعقوب انصاری، صدابردار : علی فرمانی، صداگذار : کامیار بهبهانی، نویسندگان نریشن : کامران حیدری . انیس سعادت . سعید آرمات، نریشن : سعید آرمات . طیب نامی، بازیگر : دریا سایبانی، روابط عمومی : سمیرا راهی، طراح پوستر : صالح تسبیحی، مشاور و‌ جانشین تهیه کننده: شیوا آبا
، تهیه کننده : کاوه فرنام.

از دیگر فیلم های کامران حیدری -کارگردان این فیلم- می توان به مستند‌هایی چون داش آکل، محمد بهمن بیگی، در انتهای یک روز کامل، من نگهدار جمالی وسترن می‌سازم، دینگومارو و علی‌آقا اشاره کرد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 110572 و در روز سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹:۲۸
2024 copyright.