واکنش‌های متفاوت منتقدان سینمایی به فیلم کریستوفر نولان

فیلم «Tenet» (انگاره) با واکنش های کاملا متفاوت از سوی منتقدان سینمایی رو به رو شده است.

به گزارش سینماسینما به نقل از لس آنجلس تایمز، این فیلم جدید که قرار است از تاریخ ۳۱ اوت اکران خود را در چند سینمای منتخب آمریکا آغاز کند و پیش از این در چند بازار خارجی به روی پرده رفته است، بازخوردهای کاملا متفاوتی از سوی منتقدان سینما دریافت کرده به طوری که برخی آن را اثری شیفته کننده و فوق‌العاده سرگرم کننده می دانند و برخی دیگر از منتقدان، فیلم جدید نولان را بی ارزش و یکنواخت توصیف کرده اند.

«کاترین شورد» منتقد نشریه گاردین با دادن دو ستاره از پنج ستاره به فیلم «انگاره» معتقد است: این فیلم به هیچ عنوان ارزش رفتن پراسترس به سالن سینما را در دوران شیوع کرونا ندارد و شاید در پنج سال آینده ارزش تماشا کردن از تلویزیون را هم نداشته باشد.

«مایک مک کیهیل» ار از ایندی وایر هم در نقدی که برای فیلم «انگاره» نوشته آن را اثری خسته کننده و شبیه گوش دادن به یک موعظه بیش از حد خسته کننده و معماگونه توصیف کرده است.

«گای لاج» از نشریه ورایتی با تمجید از این فیلم نوشته: «ساخته جدید نولان در مجموع اثری مجذوب کننده و دقیق است که تناقضات فیلمنامه آن را جبران می کند و درک فیلم آنقدرها هم دشوار نیست»

«نیکلاس باربر» منتقد نشریه هالیودی «The Wrap» معتقد است فیلم «انگاره» تنها در یک صورت می‌تواند اثری پرفروش شود و آن این است که مخاطبان برای این که واقعا بفهمند در این فیلم چه اتفاقی روی داده چندین بار به سینما بروند.

در فیلم «Tenet»(انگاره) «جان دیوید واشنگتن»، «مایکل کین»، «کنت برانا»، «رابرت پتینسون» و «الیزابت دبیکی» به ایفای نقش پرداخته‌اند و از دوربین‌ها و لنزهای IMAX برای ساخت آن استفاده شده است.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 141088 و در روز یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۴:۵۶
2024 copyright.