واکنش جالب کیهان به حاشیه های فیلم قاتل اهلی کیمیایی

کیهان نوشت :چندی پیش «مسعود کیمیایی» و تهیه‌کننده فیلم جدیدش «قاتل اهلی» موضوع اختلاف خود را برای حکمیت به خانه سیما بردند البته پیشاپیش مشخص بود که خانه سینما به نفع کارگردان رای خواهد داد.

در این میان تهیه‌کننده طی مصاحبه‌ها و نامه سرگشاده‌ای که در برخی از مطبوعات به چاپ رسید ادعا کرد: مسعود کیمیایی برای طولانی‌تر کردن نقش پسرش «پولاد» به خانه سینما شکایت کرده است. زیرا پلان به پلان فیلمنامه فیلمبرداری شده است.
آش کارگردان آنقدر شور شد که ماهنامه فیلم در شماره رنگین نامه خود اذعان کرد که کیمیایی تلاش می‌کند تا نقش اول را به پسرش بدهد و نقش‌های دوم را به هنرپیشه‌های شناخته شده تا از پولاد یک ستاره بسازد، کوششی که تا امروز بی‌ثمر بوده است در آخر هم کارگردان را نصیحت کرده بود که دست از لج‌بازی بردارد.
یک روز بعد نامه سرگشاده «پرویز پرستویی» بازیگر سینمای ایران هم منتشر شد که حاوی گلایه از کارگردان بود و اینکه از او سوءاستفاده شده است.
شایان ذکر اینکه در اوایل آشنایی این تهیه‌کننده با کیمیایی رابطه‌ها آنچنان صمیمی و گرم بود که قرار شده بود فرزند کیمیایی هم در کنار پدرش اولین فیلم سینمایی‌اش را بسازد آن هم در شرایطی که وی حتی تجربه فیلم کوتاه هم ندارد.
بعد از مدتی تب جناب تهیه‌کننده و کارگردان فرو نشست و بدین ترتیب پروژه‌ای که در آرامش پیش می‌رفت به خاطر زیاده‌خواهی کارگردان اعتراض همه را برانگیخت.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 43144 و در روز سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۹:۰۱
2024 copyright.