واکنش فرخ نژاد به گزارش کیهان : برای اینکه آخرتتان به باد نرود دختر شیطان را نبینید

حمید فرخ نژاد به گزارش روزنامه کیهان و مدل مستهجن خواندن هم‌بازی‌اش در فیلم «دختر شیطان» به‌شدت واکنش نشان داد.

به گزارش سینماسینما، حمید فرخ نژاد بازیگر نقش اصلی فیلم سینمایی «دختر شیطان» در واکنش به گزارش روزنامه کیهان که از حضور مدل تصاویر مستهجن خارجی در یک پروژه سینمایی ایرانی خبر داده و معتقد است «ایشا گوبتا» بازیگر هندی این فیلم عکسی قابل‌انتشار هم ندارد، نوشت:

اگر می‌خواهید به ورطه فساد کشیده نشوید و بنیان خانواده و دودمانتان به باد نرود و فرزندانتان معتاد نشوند و دچار حمله قلبی نشوید و آخرتتان به باد نرود این فیلم را نبینید!

نظر روزنامه کیهان درباره فیلم ضاله، مستهجن و شنیع دختر شیطان:

یک پروژه سینمایی در سکوت خبری، پذیرای یک مدل عکس‌های غیراخلاقی بود. این بازیگر که به‌سختی می‌توان عکسی قابل‌انتشار از وی پیدا کرد، سال‌هاست که به‌عنوان مدل عکس‌های مستهجن فعالیت می‌کند و حتی صفحه شخصی وی نیز مملو از چنین تصاویری است.

استفاده از بازیگران خارجی امری مرسوم در سینمای ماست، به‌ویژه در تولیدات مشترک بین ایران و دیگر کشورها، شاهد حضور بازیگران غیروطنی هستیم؛ اما مشخص نیست که سازمان سینمایی وزارت ارشاد چگونه مجوز بازی یک مدل غیراخلاقی را در فیلمی داخلی داده است؟

گفتنی است، کارگردان این فیلم سال‌ها قبل به‌عنوان هنرجویی مذهبی و ارزشی، با بهره از امکانات برخی از نهادها فیلم‌ساز شد؛ اما سال‌هاست که به ساخت فیلم‌های سخیف و «هندی» مشغول است و در تازه‌ترین فعالیت خود نیز همکاری با مدلی بدکاره را پذیرفته است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 114402 و در روز پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۷:۱۹
2024 copyright.