واکنش فریبرز عرب نیا از آمریکا به خبر شکایت سرمایه گذار فیلم فرزاد موتمن از او


فریبرز عرب نیافریبرز عرب نیا به صحبت های سعید عصمتی سرمایه گذار و یکی از تهیه کنندگان فیلم فرزاد موتمن واکنش نشان داد. او که سرمایه گذاری فیلم “آخرین بار کی سحر را دیدی” را بر عهده دارد هفته گذشته در گفت و گویی با روزنامه سینما از شکایت اش علیه فریبرز عرب نیا خبر داده بود .

به گزارش سینما سینما، سعید عصمتی تهیه‌کننده فیلم “آخرین بار کی سحر رو دیدی” در گفت و گو با روزنامه سینما، فریبرز عرب‌ نیا را مقصر یکی از توقف‌های فیلم دانست و گفت: اولین توقف زمانی بود که فریبرز عرب‌ نیا پیش از سررسید قسط‌شان از ما پول خواست و گفت اگر پول نگیرم نمی‌آیم و ما هم قبول نکردیم، اما آقای مؤتمن نظرشان این بود که با کدخدامنشی کار را ادامه بدهیم. عصمتی درباره ترک پروژه توسط عرب‌نیا پیش از پایان فیلمبرداری گفت: ما شکایتمان را از این بازیگر به خانه سینما ارائه داده‌ایم و امیدواریم آنها بر اساس قانون عمل کنند و دنبال مسائل عرفی و ریش سفیدی نباشند. عرب‌ نیا در مدت قرارداد از همکاری با ما سرباز زده و اگر خانه سینما حقوق قانونی ما را تأمین نکند، شکایتمان از ایشان را به مراجع قضایی ارائه می‌دهیم.

عرب نیا که این روزها در آمریکا به سر می برد اما همه این ادعاها را تکذیب کرد و از شکایت او و تعدادی از عوامل این پروژه از سعید عصمتی به دلیل عمل نکردن به تعهداتش خبر داد. او به خبرنگار سینما گفت: من این صحبت ها را به شدت تکذیب می کنم و در حال آماده کردن یک متن کامل هستم که ثابت می‌کند این آقا از لحاظ حقوقی تهیه‌ کننده نیست و یکبار هم در خانهٔ سینما محکوم به پرداخت طلب من و تمدید قرارداد شده ولی‌ هنوز طلب من را پرداخت نکرده است.

عرب نیا در ادامه در خصوص دلایل توقف چند باره این پروژه نیز گفت: من تا آخرین دقیقهٔ قرارداد سر کار بودم و به تأیید برنامه‌ریز حتی لحظه‌ای کار به خاطر من متوقف نشده و دلیل تاخیر‌ها و توقف‌ها اختلافات این آقا با عوامل گروه بود که در نهایت منجر به شکایت ۲۹ تن از عوامل از جمله من شد که مجددا در حال برسی‌ توسط شورای محترم حل اختلاف خانهٔ سینماست که امیدوارم با حضور یکی‌ از دوستان به نمایندگی‌ از طرف من در جلسات شورا موفق به دریافت طلبم از ایشان بشوم.

این بازیگر در پایان گفت: بزودی جزئیات دقیق تر و بیشتری در این مورد خواهم گفت تا مشخص شود در دولت قبل ورود و حضور کسانی‌ مثل عصمتی چگونه هم سینما و هم اقتصاد ایران را به نابودى کشاند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 7580 و در روز پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۳:۵۱
2024 copyright.