واکنش هنرمندان به حادثه ساختمان پلاسکو/ از روستایی و پورسرخ تا حبیب رضایی و ایزدیار

تعداد زیادی از هنرمندان در صفحه های اینستاگرامشان نسبت به حادثه پلاسکو واکنش نشان دادند.

به گزارش سینماسینما، بسیاری از هنرمندان در جدیدترین پست اینستاگرامشان از آتش سوزی ساختمان پلاسکو و شهدای آتش نشان و قهرمانی واقعی نوشتند.

سینما تیرانداز نوشت: «هیچ کلمه ای نمی تونه این فاجعه رو توصیف کنه..خدا همه این دلاورمردان رو که جان خود رو برای حفظ و امنیت هموطنانمان باختند،قرین ارامش کنه..خدا به همه بازماندگانشان صبر بده.. »

آتش نشان

حسین پاکدل نوشت: «هیچ چیز نمى تواند عمق اندوه این اتش نشان ها را از آتشى که به جان و تن مردم و همکارانشان افتاد، نشان دهد.
وه که چه لحظه هاى بهت آورى را شاهدیم.
انگار همخانه ماتم شده ایم.
در پس این چهره ها ماییم.»

حسین پاکدل

رویا میرعلمی نوشت: «چقدر مادر بی فرزند شدند یکباره همین امروز صبح، چقدر زن بی یارو یاور و چقدر فرزند بی پدر…کاش آتش گلستان می شد برایتان…کاش»

آتش نشان

بهتاش صناعی ها نوشت: «هجوم آتش سوء مدیریت به جان آتشنشانان فداکار…دردناک است…دردناک…»

آتش نشان

پوریا پورسرخ نوشت:« فاجعه تلخ… تلخ… تلخ…تسلیت… درود به شرافت آتش نشانان.. واقعاً نمیدونم این زخم به روح شهرم چطور التیام پیدا میکنه… کی میتونه حتی فکرشو بکنه که جای از دست رفتگان این فاجعه پرشدنیه»

۱۶۱۲۴۲۶۴_۶۴۱۲۷۴۲۰۹۳۳۰۶۹۷_۲۵۸۷۹۱۶۵۲۸۲۷۱۷۵۳۲۱۶_n

محمود گبرلو نوشت: «قهرمانان جان برکف درود بر غیرت و مردانگی و مروت تان که برای نجات هموطنانتان جان به جان آفرین تسلیم کردید . تسلیت به خانواده های داغدارتان»

آتش نشان

حبیب رضایی نوشت: «نشان، معرف و جایزه آدمهایی است که در جایی از مسیر ، به زندگی ارزشی بیشتر از زنده بودن بخشیدن. مثل نشان قهرمانهای جنگ ، نشان درجه یک دکتری، نشان شوالیه و…. حال تو این بزرگان و مردان نجیب را ببین که «آتش» را نشان خود کرده اند و جان بر دل می گیرند، که من و شما دل و جانمان نسوزد… چه دردی دارد که ببینی دل خودشان این همه امروز سوخت!:(…..اگر شانه دوست نیست، کاش چاهی بود که فریاد فراق سر می کشیدی برادر…. همه غمگین شدیم امروز…. همین.»

۱۶۱۱۰۱۵۴_۷۳۱۳۱۰۸۸۳۷۱۱۸۹۰_۲۱۶۶۷۶۰۷۹۲۶۶۴۳۰۹۷۶_n(1)

سعید روستایی نوشت: «ساختمان پلاسکو چه نمادی از تجدد آمرانه باشد، یا نشانه‌ای از اقتصاد خصوصی شکست خورده‌، اکنون مقتلی است از فولاد و سیمان که اجسام ناجیان حریق را در آغوش گرفته.
آتش‌نشانان ما امروز در جحیم فولاد جان سپردند، برای نجات راهی شدند و خود قربانی کهن ساختمانی گشتند که به ضرب رشوه و امتیاز از گرفتاری ایمن‌سازی شانه خالی کرده بود.»

۱۵۸۷۶۶۴۳_۲۴۴۴۸۱۵۷۲۶۵۹۰۹۵_۷۹۴۵۵۸۴۵۳۷۱۸۹۲۲۰۳۵۲_n

پریناز ایزدیار نوشت: « لعنت به شهرى که تورو کم داشت. لعنت به تهرانِ بدونِ تو . تسلیت به تمام ایران و آرزوى صبر و سلامتى براى بازماندگان و نجات یافته هاى این فاجعه ى غم انگیز …»

۱۶۱۱۰۸۰۲_۳۹۵۳۵۲۵۳۷۴۷۰۵۶۲_۵۸۱۷۷۲۴۲۳۳۹۸۷۳۹۱۴۸۸_n

مریم بوبانی نوشت: «خدایا.خدایا بتوپناه می بریم. خدایا فقط به مادران رحم کن. به مادرانی که باخون دل این بچه ها رو بزرگ کردن.»

۱۶۱۱۰۱۲۷_۱۳۸۷۱۶۷۸۳۱۳۰۲۹۹۴_۵۱۳۴۲۲۶۷۴۶۲۷۴۴۸۰۱۲۸_n(1)

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 40933 و در روز پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۷:۱۷
2024 copyright.