واکنش پوران درخشنده به حاشیه‌سازی برای سریال «شهرزاد» و حسن فتحی

پوران درخشنده

سینماسینما، محمد تاجیک – پوران درخشنده کارگردان مطرح سینمای ایران گفت: حسن فتحی فیلمساز بسیار فهیم وارزشمندی است و برخی با حاشیه سازی برای او وسریالش سعی دارند او را به انزوا بکشانند.

درخشنده  در گفت وگو با سینماسینما گفت: حسن فتحی فیلمسازی است که همیشه عاشقانه کار کرده است ولی گویا عده ای دوست ندارد افرادی چون حسن فتحی دراین سینما کار کنند . برخی دوست دارند آدمهای ارزشمند ما را به حاشیه بکشانند .او ادامه داد : حسن فتحی فیلمسازی است که عاشق مردم است وهمیشه سغی کرده برای مردم فیلم بسازد .در خشنده تاکید کرد :برای یکی از عوامل سریال شهرزاد مشکلی به وجود آمده است این موضوع چه ربطی به حسن فتحی و دیگر عوامل شهرزاد دارد.هر اتفاقی هم که قرار است بیافتد باید براساس نظرات مراجع قانونی باشد .

او تصریح کرد : من برای انسان فهیم و ارزشمندی مثل  آقای فتحی احترام بسیاری قائل هستم و اوهمیشه کارش را با عشق و احترام انجام داده است .برخی حاشیه سازی هایی که صورت می گیرد فقط شیطنت هایی است که می خواهند هنرمندان خوب مارا عصبانی کنند و به نظرم با نقشه هم عمل می کنند.

درخشنده تاکید کرد :برخی چون نمی توانند خود را به افرادی که به خوبی می دوند برسانند سعی می کنند که با پشت پا زدن ،خودرا جلوتر از دیگران به خط پایان برسانند .

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 36794 و در روز شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰:۵۹
2024 copyright.