وزارت ارشاد جلوی حضور بازیگر سریال های ترکی در سینمای ایران را گرفت

 

تلویزیونوزارت ارشاد جلوی حضور بازیگر سریال های ترکی در سینمای ایران را گرفت.

به گزارش سینما سینما ،محسن محسنی نسب کارگردان سینمای ایران که این روزها مشغول فیلمبرداری تازه ترین فیلم خود با عنوان «شاخ کرگدن» است قصد دارد تازه ترین فیلم خود را پس از پایان فیلمبرداری این فیلم مقابل دوربین ببرد. فیلمی که «مجانی» نام دارد و محسنی نسب از سال گذشته به دنبال جذب دو بازیگر ترکیه ای معروف برای حضور در این فیلم بود و با مخالفت ارشاد و جلوگیری از حضور این دو بازیگر ترک در ایران حضور آنها در فیلم سینمایی «مجانی» منتفی شد.
محسنی نسب در این رابطه  گفت: فیلمبرداری فیلم «شاخ کرگدن» طی چند روز آینده در کشور بلغارستان آغاز می شود و نهایتا ۳ روز در این کشور فیلمبرداری خواهیم داشت که پس از پایان فیلمبرداری این فیلم پیش تولید «مجانی» را آغاز خواهم کرد.

وی افزود: تدوین همزمان فیلم «شاخ کرگدن» نیز انجام شده و قصد دارم این فیلم را میانه سال جاری روانه اکران عمومی کنم.محسنی نسب همچنین درباره بازیگران «مجانی» توضیح داد: با توجه به موضع ارشاد در مقابل حضور دو تن از بازیگران سینمای ترکیه در این فیلم از بازیگران ایرانی استفاده خواهم کرد.

محسنی نسب تاکنون فیلم های سینمایی «یاس های وحشی»، «کریستال»، «مشت بر پوست»، «شیرهای جوان» و … را در کارنامه کارگردانی خود به ثبت رسانده است.

منبع:مشرق

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 16168 و در روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۴۰:۲۸
2024 copyright.