وزیر ارشاد خبر داد :ساخت ۱۰۰ سالن سینما در دستور کار وزارت ارشاد

سید عباس صالحی  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اقدامات وزارت ارشاد در راستای سالن سینماهای فرسوده و ساخت و ساز و ایمن سازی آنها، اظهار داشت: درحوزه سینماها نگاه ما این است که به سمت توسعه زیرساخت ها حرکت کنیم از این رو تمامی ظرفیت ها و توان را در این راستا بکار بسته ایم و به صورت جدی نیز امور را دنبال می کنیم.
به گزارش سینماسینما ،صالحی در ادامه به ساخت ۱۰۰ سالن سینما طی سال ۹۶ اشاره کرد و از ساخت و راه اندازی همین تعداد طی سال ۹۷ خبر داد که به مرحله اجرایی و بهره برداری خواهند رسید.
عضو کابینه دولت تدبیر و امید تاکید کرد: موضوع ایمن سازی سینماها به عنوان مکانهای عمومی همواره مد نظرما بوده و شرایط سینماداران را درک می کنیم.
با توجه به ساخت سینماهای جدید برای شرایط بهتر، تاکید ما به سینماداران بافت های فرسوده این است که «درجهت نوسازی و انجام بازسازی هرچه سریع تر حرکت کنند».
صالحی درعین حال گفت: تمامی تلاش خود را بکار خواهیم بست تا محیط های سینما برای آحاد مردم به فضایی آرام و بدون دغدغه تبدیل و خانواده ها بتوانند اوقات خود را در این مکانها با خاطراتی خوب و خوش سپری کنند.

ایرنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 91258 و در روز پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۹:۴۳
2024 copyright.