وکلای مل گیبسون از یک دستفروش شیلیایی شکایت کردند/ تصویر گیبسون روی ظرف عسل

دستفروش شیلیایی به خاطر استفاده از تصویر مل گیبسون روی محصولاتش به دردسر افتاد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از رویترز، در زبان اسپانیایی واژه «عسل» با نام یکی از مشهورترین بازیگران دنیا یعنی مل گیبسون یکسان است. در این شرایط یوهانا آگورتو دستفروش شیلیایی برای تبلیغ محصول عسل خود از تصویر مل گیبسون در فیلم برنده اسکار «شجاع دل» به همراه شعار «فقط برای شجاعان» استفاده کرده است. حالا اما در این هفته این دستفروش پیامی از سوی وکلای مل گیبسون دریافت کرده است که او را به برخورد قانونی در صورت ادامه این روند تهدید کرده اند. وکلای بازیگر مشهور سینما استفاده از نام ستاره برنده اسکار را نقض آشکار حقوق این بازیگر خوانده و اعلام کرده اند در صورت بیرون نیاوردن تصویر گیبسون از روی محصولات، فورا اقدام قانونی انجام خواهند داد.

وکیل گیبسون هدف این شکایت را جلوگیری از قرار دادن تصویر گیبسون برروی محصولات عسل نامیده و گفته منعی در استفاده از نام عسل وجود ندارد.

آگورتو فروشنده در واکنش به این خبر از خانه اش در سانتیاگو شیلی به رویترز گفت که به محض دریافت این ایمیل از وکلای گیبسون به قدری وحشت کرده که بلافاصله اکانت ایمیل کاری خود را حذف کرده است. این فروشنده زن تاکید کرد تا الان تنها به اندازه ای درآمد داشته که بتواند از خانواده اش حمایت کند.

گفته می شود این فروشنده بعد از آنکه این پیام را دریافت کرده آن را در رسانه های اجتماعی قرار داده که این کار موجب افزایش تصاعدی دنبال کننده های او نیز شده است.

آگورتو روز پنجشنبه ۱۳ آگوست در توییتر خود پیامی برای مل گیبسون ارسال کرده است و در آن از این بازیگر خواسته اجازه بدهد همچنان از نام او استفاده کند. آگورتو نوشته است: مل گیبسون عزیز، اجازه می دهی از تصویرت روی عسل مان استفاده کنیم، من و بچه ها خیلی خوشحال خواهیم شد عسل ما فقط مختص دل های شجاع است.

سخنگوی گیبسون درباره این پیام اظهار نظری نکرده است.

منبع: صبا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 140716 و در روز یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۷:۳۱
2024 copyright.