ویژه برنامه روز روانشناس در رادیو

رادیو سلامت روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه ویژه برنامه ای به مناسبت روز روانشناس با نام “به روان” به سردبیری و تهیه کنندگی سارا شریفی پخش می کند.
به گزارش سینما سینما، سارا شریفی، سردبیر و تهیه کننده برنامه در این باره گفت: به مناسبت روز روانشناس برنامه ای از ساعت ۱۰ تا ۱۱ و ۵۵ دقیقه با اجرای دکتر لیلا رحیمیان و میترا بهرامی و نویسندگی مژده نادری پخش می کنیم که محور اصلی برنامه ضرورت علم روانشناسی و مراجعه به روانشناس در زندگی امروز است. در برنامه به روان به موضوع اهمیت روانشناسی می پردازیم. همانطور که ما به بیماری های جسمی توجه نشان می دهیم و به دنبال رفع کردن مشکلات جسمانی هستیم نباید از روح و روان هم غافل شویم.
وی که دانش آموخته رشته روانشناسی بالینی است، ادامه داد: بنابراین باید برای مشکلات روحی به روانشناس مراجعه کنیم تا او به ما کمک کند مشکل روحی مان را پشت سر بگذاریم، زیرا اهمیت ندادن به این موضوع در آینده منجر به مشکلات عمیقی می شود.
این تهیه کننده با اشاره به بخش های مختلف برنامه به روان توضیح داد: در این برنامه به حوزه های متفاوت روانشناسی هم می پردازیم. طبیعی است کار یک مشاور با روان درمانگر و روانپزشک تفاوت دارد و باید بدانیم به چه کسی مراجعه کنیم. بخشی از برنامه به معرفی بزرگان رواشناس همچون دکتر علی اکبر سیاسی، دکتر علی محمد کاردان، دکتر محمود منصور، دکتر حیدرعلی هومن و … هم می پردازیم که برای علم روانشناسی در ایران زحمت زیادی کشیدند.
شریفی در پایان گفت: بخشی از برنامه هم به روانشناسی رسانه اختصاص دارد که به نقش روانشناسان در جنبه های مختلف رسانه از جمله رادیو و تلویزین می پردازیم. در این برنامه قرار است با دکتر رضا زمانی، روانشناس برجسته بین المللی هم گفت و گو شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 154802 و در روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۶:۵۶
2024 copyright.