پایان تصویربرداری فصل دوم «پاهای بی‌قرار»

ایرج محمدی درباره سریال «پاهای بی‌قرار» که تصویربرداری فصل دوم آن به پایان رسیده است، گفت: عوامل سریال از امروز برای اجرا و تولید فصل یک (زمان حال) آماده‌سازی می‌کنند.

به گزارش سینماسینما، تهیه‌کننده «پاهای بی‌قرار» با اشاره به تصویربرداری سریال بیان کرد: تصویربرداری فصل دوم سریال «پاهای بی‌قرار» که مربوط به سال‌های ۱۳۵۶ تا ۱۳۶۴ است، به پایان رسیده و عوامل سریال از روز یکشنبه (۵ آذر) برای اجرا و تولید فصل زمان حال آماده‌سازی می‌کنند.

محمدی اضافه کرد: تصویربرداری فصل اول این سریال بعد از اتمام آماده‌سازی کلید خواهد خورد و زمان قطعی آن هنوز مشخص نیست.

او به لوکیشن فصل یک (زمان حال) سریال «پاهای بی‌قرار» اشاره کرد و گفت: لوکیشن فصل یک (زمان حال) سریال در تهران است و تصویربرداری را با لوکیشن شرکت آغاز می‌کنیم.

تهیه‌کننده سریال «پاهای بی‌قرار» با اشاره به بازیگران این سریال اظهار کرد: پانته‌آ بهرام، شاهرخ استخری و مسعود رایگان در فصل یک (زمان حال) جلوی دوربین می‌روند اما انتخاب ۳ یا ۴ بازیگر هم باقیمانده‌ که در میانه راه تولید این کار را انجام خواهیم داد.

محمدی ادامه داد: بازیگران فصل دوم مانند آرش مجیدی، لیندا کیانی و … بازی خود را به پایان رسانده‌اند و در فصل یک (زمان حال) حضور ندارند.

او با اشاره به مدت زمان تصویربرداری فصل یک «پاهای بی‌قرار» گفت: تصویربرداری فصل یک (زمان حال) شش تا هفت ماه طول می‌کشد و فعلا زمان پخش سریال از تلویزیون به ما اعلام نشده است.

مسعود رایگان، پانته بهرام، حمید گودرزی، آرش مجیدی، شاهرخ استخری، لیندا کیانی، مهدی صباحی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی و… در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

مجموعه تلویزیونی «پاهای بی‌قرار» در دو فصل گذشته و حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. این سریال مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است که در آن به مفاسد اقتصادی نیز پرداخته می‌شود.

سریال «پاهای بی‌قرار» به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در ۶۰ قسمت  تولید می‌شود و از شبکه پنج سیما به روی آنتن خواهد رفت.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 73235 و در روز یکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۸:۱۰
2024 copyright.