پخش‌کننده خارجی «صفر تا سکو» معرفی شد

منیژه حکمت با اعلام خبر پخش جهانی مستند “صفر تا سکو” گفت:قرارداد این فیلم برای پخش جهانی با شرکت “بولدر کریک” از طرف موسسه پخش “بامداد فیلم” بسته شده است.

به گزارش سینماسینما، منیژه حکمت که در این فیلم مسئولیت پخش ایران را به عهده دارد با بیان اینکه “فیلم سینمایی «صفر تا سکو» یک اتفاق مبارک برای سینمای ما است”، ادامه داد: پخش جهانی این فیلم، همزمان با اکران عمومی‌اش می‌تواند زاویه‌ای دیگر از ورزش بانوان در ایران را به دید جهانی‌ها برساند.

به گفته‌ او؛ این فیلم یک نیاز برای نسل جوان و برای خانواده‌هایی است که گفت‌وگو و ارتباط نزدیکی بین آنها و فرزندان جوان‌شان نیست.

او در ادامه  مطرح کرد: تمام خانواده‌ها را به دیدن این فیلم دعوت می‌کنم تا بتوانند بعد از تماشای آن راه‌ها و نشانه‌ها را بهتر برای آینده فرزندشان ترسیم کنند. «صفر تا سکو» به راحتی می‌تواند بر ذهن نوجوانان و جوانان ما تاثیر گذار باشد و آن را چراغی ببینند برای روشنایی ادامه راه و هدفشان. متاسفانه این روزها یاس و ناامیدی در میان نسل جوان ما بسیار دیده می‌شود و «صفر تا سکو» بی‌شک برای زدودن این نامیدی‌ها ساخته شده است.

گفته می‌شود؛ شرکت «بولدر کریک» بعد از بازبینی فیلم‌های مورد نظر،آنها را به لحاظ استاندارد کیفیت و قصه و درام بررسی می‌کند و با اطمینان از این استانداردها حق پخش فیلم را خریداری می‌کند.

طهورا ابوالقاسمی یکی از تهیه‌کنندگان فیلم درباره چگونگی قرارداد با این کمپانی توضیح داد: بعد از مذاکرات و بررسی شرایط آنها با قرارداد پخش تلویزیونی بین‌المللی موافق کردیم،طبق قرارداد بولدرکریک با ما،فیلم در آسیا، اروپا و آمریکا به جز روسیه پخش تلویزیونی خواهد داشت برای همه ما دیده شدن تلاش و امیدی که در فیلم به تصویرکشیده شده اهمیت بسیاری دارد، مدیران بولدرکریک اعلام کردند که کمپانی‌های معتبری که اغلب در بازارهای فیلم فستیوال‌ها شرکت می‌کنند بعد از تماشای فیلم به خرید امتیاز پخش تلویزیونی آن علاقه‌مندی نشان دادند که به زودی وارد قرارداد رسمی با بولدرکریک می‌شوند.”

مستند «صفر تا سکو» به کارگردانی سحر مصیبی و تهیه‌کنندگی مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی در هفته اول آذرماه در سینماهای آزاد اکران می‌شود.

«صفر تا سکو» قصه خواهران منصوریان که با تمام مشکلات و سختی‌هایی که با آنها دست و پنجه نرم کردند اما در نهایت با تلاش، اراده و پشتکار غیر قابل باور توانستند صاحب مدال طلای جهانی در رشته ورزشی ووشو باشند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 71422 و در روز دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۱:۱۵
2024 copyright.