پخش برنامه نیم نگاه از رادیو سلامت

نیم نگاه” به حوزه سلامت
برنامه “نیم نگاه” که از شنبه تا چهارشنبه روانه آنتن رادیو سلامت می شود به رفع چالش های حوزه سلامت می پردازد و به مطالبات مردم اختصاص دارد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه نیم نگاه روزهای دوشنبه از گروه تغذیه پخش می شود و روز دوشنبه ۱۵ آذر ماه اختصاص به موضوع کاهش سطح زیر کشت کلزا دارد. محمد شفیع ملک زاده عضو نظام صنفی کشاورزی و رضا حقیقی مدیر زراعت جهاد کشاورزی مازندران مهمانان برنامه هستند و در این باره صحبت می کنند.
برنامه نیم نگاه با هدف اعتمادسازی مسئولان نسبت به رفع چالش های حوزه سلامت و پاسخ به مطالبات مردم تولید و و پخش می شود.
این برنامه که به مسائل و مشکلات روز مردم در حوزه های مختلف سلامت می پردازد، از شنبه تا چهارشنبه و از گروه های مختلف برنامه سازی رادیو سلامت ساعت ۱۲ روی آنتن می رود.
روزهای شنبه این برنامه در گروه بهداشت روان تقدیم شنوندگان می شود. مشاور برنامه لعیا باستانی و مجری کارشناسان این برنامه به صورت یک هفته در میان دکتر لیلا رحیمیان و دکتر پویان مقدم هستند. روزهای یکشنبه از گروه سلامت اجتماعی با محوریت مسائل مرتبط با آسیب های اجتماعی و مشکلات مردم در این حوزه پخش می شود. روزهای دوشنبه گروه تغذیه با محوریت مسائل مرتبط با صنایع غذایی، کشاورزی، مشکلات تولید و عرضه مواد غذایی تهیه می شود. مشاور و مجری کارشناس هر دو گروه لیلا علوی است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 165424 و در روز یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۸:۳۰
2024 copyright.