پخش فینال جام جهانی در هاله ابهام/ مجوز سینمادارها صادر نشده است

پخش بازی های نیمه نهایی و فینال در هاله ای از ابهام به سر می برد.

به گزارش سینماسینما، قرار بر این شد تا در جریان مسابقات جام جهانی در مجموع ۶ بازی در سینماها به نمایش در بیاید که از این تعداد ۳ بازی متعلق به بازی های تیم ملی ایران بود.

با توجه به فروش میلیاردی که سینمادارها از پخش ۳ بازی داشتند مسئولان به دنبال این هستند تا مجوز پخش سه بازی دیگر را هم از اماکن، شورای صنفی و نیروی انتظامی بگیرند.

غلامرضا فرجی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز در این مورد گفت: هنوز شورا برای نمایش مسابقات نیمه نهایی و فینال جام جهانی با سینمادارها موافقت نکرده و معلوم نیست چه اتفاقی رخ دهد.

وی افزود: سینمادارها برای دریافت مجوز باید همان پروسه قبل را سپری کنند تا موفق به دریافت مجوز نمایش بازی های جام جهانی شوند.

با توجه به صحبت های سخنگوی شورای صنفی این احتمال وجود دارد که بازی های نیمه نهایی و فینال در سینماها پخش نشود.

محمد قاصد اشرفی ،رئیس انجمن سینماداران، با اشاره به آخرین وضعیت نمایش مسابقات جام جهانی فوتبال در سینماها گفت: مجوز نمایش مسابقات جام جهانی روسیه در سالن های سینمایی از سوی وزارت ارشاد صادر شده بود از این ۶ مسابقه، ۳ مسابقه به بازی های ایران اختصاص داشت و ۳ بازی دیگر هنوز مشخص نشده است.

وی ادامه داد: رایزنی های لازم با نیروی انتظامی انجام شده و این نیرو موافقت و تمایل خود را برای برگزاری این برنامه در سینماها اعلام کرده است اما ما همچنان منتظر مجوز رسمی و مکتوب از طرف نیروی انتظامی هستیم.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 91270 و در روز پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۱۷:۰۳
2024 copyright.