پخش ویژه برنامه تبریکی میان مثبت و منفی ها از رادیو

رادیو سلامت به مناسبت روز ۳۰ فروردین که روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی است، ویژه برنامه ای با نام تبریکی میان مثبت و منفی ها به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر پخش می کند.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، زهرا حاجی زاده، سردبیر و مجری کارشناس در این باره توضیح داد: روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی بهانه ای است برای تجلیل از سپیدپوشان عرصه سلامت کشور. به همین دلیل ویژه ای برنامه ای به همین مناسبت از گروه بهداشت و تندرستی روانه آنتن رادیو سلامت می شود.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت فعالیتهای آزمایشگاهی، نقش کسانی که در این حوزه تخصص دارند و تقدیر از تلاش و همت این عزیزان با دعوت از میهمانان مختلف در این حوزه به صورت حضوری و تلفنی به این موضوع می پردازیم و ضمن پرداختن به فعالیت های درخشان، چهره های شاخص و ماندگار هم معرفی می کنیم. تلاش می کنیم در قالب گپ و گفت های صمیمانه فضای متفاوت در برنامه ایجاد کنیم و به تمام اتفاقات خوبی که در این عرصه رخ داده بپردازیم.
برنامه تبریکی میان مثبت و منفی ها ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه تا ۱۰ از رادیو سلامت پخش می شود. دکتر سیدمحمد اکرمی رئیس انجمن علمی ژنتیک پزشکی ایران، دکتر طوبی غضنفری پژوهشگر برگزیده علوم پزشکی و پیراپزشکی در سال ۱۴۰۰، دکتر محمد وجگانی رئیس انجمن ایمونولوژی و آلرژی ایران، دکتر سیدحسین فاطمی رئیس انجمن علمی متخصصان علوم آزمایشگاهی بالینی ایران، دکتر محمدرضا امینی فرد رئیس انجمن آسیب شناسی علمی ایران و دکتر سیامک سمیعی رئیس کل اداره آزمایشگاه مرجع سلامت مهمانان برنامه هستند

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 173471 و در روز دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۸:۰۳
2024 copyright.