پرسه‌زنی جو دانته در یک گورستان باستانی

جو دانتهکارگردان فیلم‌های «گرملین‌ها» و «پیرانا» با فیلم «لابیرینتوش» به سینما بازمی‌گردد.

به گزارش «سینماسینما»، تریلر فراطبیعی «لابیرینتوش» (Labirintus) با سرمایه‌گذاری شرکت «گلدکرست» تولید می‌شود.

به گزارش ورایتی، «گلدکرست» حق پخش فیلم را نیز به عهده دارد و این پروژه را در بازار فیلم آمریکا عرضه می‌کند. انتظار می‌رود تولید فیلم بهار سال آینده شروع شود. بازیگران فیلم هنوز انتخاب نشده‌اند.

«لابیرینتوش» داستان یک مامور تحقیق در زمینه مسائل فراهنجار و یک محقق مسائل روانی که برای تحقیق درمورد یک مرکز تحقیقاتی زیرزمینی و متروک متعلق به شوروی که در گورستان دخمه‌ای زیر قلعه بودا در بوداپست، مجارستان پنهان شده است، با یک گروه همراه می‌شود. وقتی نیروهای فراطبیعی گروه را شکست داد و باعث آزار می‌شوند، آن‌ها در سلامت عقل دچار تردید می‌شوند. گروه برای گریز از این وضعیت باید بر ترس‌های خود غلبه و راهی برای پیدا کردن و نابودی قلب تاریک این هزارتو پیدا کنند.

جو دانته که متولد ۱۹۴۶ در موریس‌تاون در ایالت نیوجرزی است، کار خود را به عنوان منتقد فیلم شروع کرد و بعد در مقام تدوین‌گر برای راجر کورمن در شرکت «نیو ورلد پیکچرز» کار می‌کرد. دانته در ۱۹۷۸ با فیلم ترسناک «پیرانا»‌ که با الهام از «آرواره‌ها» استیون اسپیلبرگ ساخته شد، مورد توجه قرار گرفت. «The Howling»، «گرملین‌ها»، «گرملین‌ها ۲»، «Innerspace»، «The Burbs» و «سربازان کوچک» از دیگر فیلم‌های اوست.

دانته اخیرا فیلم سه‌بعدی «حفره»‌ (The Hole) را کارگردانی کرد که اولین بار در جشنواره ونیز نمایش داده شد و برنده اولین جایزه بهترین فیلم بلند داستانی سه‌‌بعدی شد. «اربابان وحشت» و «داستان‌های شگفت‌انگیز» از کارهای تلویزیونی اوست.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 4355 و در روز سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۸:۰۲
2024 copyright.