پروژه بعدی کارگردان «ایتالیا ایتالیا» چه خواهد بود؟

کاوه صباغ‌زاده، کارگردان فیلم «ایتالیا ایتالیا» که این روزها بر پرده سینماست می‌گوید درصدد ساخت فیلم دوم خود است که آن نیز کاری متفاوت خواهد بود.

به گزارش سینماسینما، کاوه صباغ‌‌زاده در اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند سینمایی‌اش به نام «ایتالیا ایتالیا» سراغ سوژه‌ای متفاوت رفته و در فضایی شاد و سرزنده فیلمش را جلوی دوربین برده است. در «ایتالیا ایتالیا» که اولین نمایش خود را درجشنواره سی و پنجم فیلم فجر تجربه کرد، سارا بهرامی و حامد کمیلی ایفای نقش‌ کرده‌اند که در نقش زن و شوهری جوان که در ابتدا زندگی آرامی دارند و بعد دچار بحران می‌شوند، مقابل دوربین رفته‌اند. کاوه صباغ‌زاده اما می‌گوید درصدد ساخت فیلم دوم سینمایی‌اش است و دو سوژه در ذهن دارد که البته احتمال ساخت یکی از آنها قوی‌تر است.

این کارگردان جوان که در صدد ساخت دومین تجربه سینمای‌اش است در گفتگو با خبرآنلاین درباره فضای فیلم جدیدش که قرار است آن را بسازد، می‌گوید: «دوست دارم کار بعدی‌ام هم متفاوت باشد و حتی تفاوت‌هایی با اولین فیلمم «ایتالیا ایتالیا» نیز داشته باشد.»

او ادامه می‌دهد: «دو کار در ذهنم است که هر دویشان به شدت متفاوت هستند. یکی از آنها که احتمال اتفاق افتادنش جدی‌تر است، درامی رمانتیک است که کمدی‌اش خیلی کمتر از «ایتالیا ایتالیا» است. ولی در عوض فضای کار موزیکال است و این وجه احتمالا در دیالوگ‌های فیلم هم نمود بیشتری پیدا خواهد کرد. در واقع می توانم بگویم فانتزی فیلم جدیدم بیشتر از قبلی خواهد بود.»

صباغ‌زاده درباره داستان این فیلم می‌افزاید: «این فیلم هم درامی زن و شوهری است اما برعکس «ایتالیا ایتالیا» که فقط دو سال از زندگی یک زن و شوهر است، کل زندگی آنها را روایت می‌کند. در واقع زندگی دو تا آدم از ابتدا تا انتها روایت می‌شود و مقطع زمانی آن محدود نیست.»

او همچنین در پایان اشاره می‌کند: «یک فیلم دیگر هم در ذهن دارم که فضایش کاملا ترسناک است اما هزینه بیشتری می‌برد و تولید سنگین‌تری دارد به همین دلیل شاید تولید آن کمی به تاخیر بیفتد.»

منبع: خبرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 71801 و در روز جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۶:۵۵
2024 copyright.