پروژه جدید مهدویان پس از انصراف از «لاتاری»

محمدحسین مهدویان که پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد “لاتاری” را بسازد، فعلا از ساخت این فیلم منصرف شد.
به گزارش سینماسینما، محمد حسین مهدویان پس از ساخت دو فیلم کاملا متفاوت”ایستاده در غبار” و “ماجرای نیمروز” تبدیل به یکی از چهره‌های شناخته شده سینما شده است.

آثار او هر دو کاملا متفاوت از فضای امروز سینماست و به موضوعاتی پرداخته است که کمتر کارگردانی به سراغ آن رفته است. مهدویان برای سومین اثر خود قصد داشت “لاتاری” را بسازد که پس از کش و قوس‌های فراوان موفق به دریافت پروانه ساخت نشد.
مهدویان.jpg1 مهدویان
حالا او در حالی که تنها چند ساعت از آخرین جایزه‌اش برای فیلم “ماجرای نیمروز” می‌گذرد، در صفحه شخصی خود خبر از نگارش یک فیلمنامه جدید داد و نوشت: با همه‌ تلاش و عشقی که خرج‌اش کردیم، نشد که نشد که نشد. دلایل‌اش طولانی و مفصله. دوست ندارم خیلی مرور کنم‌. به خصوص حالا که ازش گذشتیم تا برسیم به یک راه تازه. نه که حال‌مون گرفته نشده باشه. شد ولی همه‌ تلاش‌مون رو کردیم که گرفتار یاس نشیم. چه می‌دونم؟! شاید یک روزی که خیلی هم دور نباشه “لاتاری” رو بسازیم‌اش. مطمئنم فیلم جذاب و درجه یکی می‌شه. ولی اون زمان به هر دلیل امروز نیست. حالا..‌. عکس رو ورق بزنید و ببینید که به جای مایوس شدن تصمیم گرفتیم بریم سراغ یه کار دیگه. چه کنیم دیگه. ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. تا ببینیم خدا برای ما چی می‌خواد.

حالا باید دید آیا فیلمنامه جدید مهدویان می‌تواند نظر شورای صدور پروانه ساخت را جلب کند و امسال در سی وششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد، یا پس از دو سال به یکی از غایبان بزرگ جشنواره بدل می‌شود.

منبع: هنرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 62707 و در روز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰:۱۷
2024 copyright.