پرویز پرستویی در فیلم جدید صباغ زاده

پرویز پرستوییمهدی صباغ‌ زاده که پس از پنج سال قرار است فیلم جدیدی به نام  “خانه کاغذی”  را کارگردانی کند، به آی‌ سینما می گوید پرویز پرستویی با این فیلم قرارداد امضا کرده و به زودی و پس از صدور پروانه ساخت پیش تولید این فیلم آغاز خواهد شد.

به گزارش سینماسینما، این اولین همکاری پرستویی با صباغ زاده است. به این ترتیب پرویز پرستویی با فاصله کمی پس از تمام شدن بازی در فیلم «قاتل اهلی» مسعود کیمیایی باید مقابل دوربین صباغ‌ زاده برود.

البته این فیلم چهار بازیگر اصلی دارد دیگر هم دارد که به گفته کارگردان قرار است بعد از صدور پروانه ساخت که احتمالا هفته آینده صادر خواهد شد انتخاب سایر بازیگران فیلم نیز انجام شود. از بین عوامل فنی هم تا امروز حضور علیرضا زرین دست به عنوان مدیر فیلمبرداری قطعی شده است.

مهدی صباغ زاده پیش‌تر گفته بود «خانه کاغذی»  فضایی همچون فیلم ماندگار «خانه خلوت» دارد با این تفاوت که قصه آن امروزی‌تر و منسجم‌تر است.

«خانه خلوت» که بسیاری آن را مهم‌ترین فیلم کارنامه صباغ زاده می‌دانند و در سال ۱۳۷۰ ساخته شده داستان پیرمردی به نام امیر جلال الدین بود که به عنوان پاورقی‌نویس قدیمی مطبوعات شناخته می‌شد اما تغییر فضا و شرایط مطبوعات او را مجبور به انزوا می‌کند و در پی آن اتفاقاتی زندگی اش را عوض می‌کند. فیلم‌نامه این فیلم در جشنواره فجر سیمرغ بلورین برد و انتظامی هم برای بازی در آن دیپلم افتخار گرفت.

منبع: آی سینما

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 27008 و در روز پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۲:۲۵
2024 copyright.