پرچم وارونه آمریکا در «خانه پوشالی» + عکس

در روزی که دونالد ترامپ به صورت رسمی قدرت را در واشنگتن در اختیار گرفت، سریال «خانه پوشالی» با انتشار ویدئویی در توییتر، زمان انتشار فصل پنجم را اعلام کرد.

به گزارش سینماسینما، فصل پنجم سریال «خانه پوشالی» نهم خرداد (۳۰ می) در سرویس ویدئویی نتفلیکس در دسترس هواداران این سریال قرار خواهد گرفت.

این خبر با انتشار یک ویدئوی کوتاه در توییتر رسمی این سریال اعلام شد. در این ویدئو نکته قابل توجه پرچم وارونه ایالات متحده آمریکا است و صدای افرادی به گوش می‌رسد که متن تعهد تابعیت آمریکا را قرائت می‌کنند.

خانه پوشالی

این ویدئو را جمله‌ای از فرانک آندروود در پایان فصل چهارم همراهی می‌کند. کوین اسپیسی بازیگر نقش فرانک آندروود در سریال «خانه پوشالی» است. آندروود در پایان فصل چهارم با شکستن دیوار نامرئی بین خود و تماشاگر می‌گوید: «ما تسلیم وحشت نمی‌شویم ما وحشت می‌آفرینیم.» در این فصل از سریال کلر آندروود با بازی رابین رایت نیز برای نخستین بار دیوار چهارم را می‌شکند.

سازندگان فصل پنجم سریال «خانه پوشالی» ملیسا جیمز گیبسن و فرانک پیوگلیس هستند. سازنده چهار فصل نخست سریال بیو ویلیمون بود. دیگر بازیگران سریال «خانه پوشالی» مایکل کلی، جین اتکینسون، نو کمپل، درک سسیل، پل اسپارکس و جوئل کینامان هستند.

منبع: خبرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 41235 و در روز شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۴:۳۱
2024 copyright.