پریناز ایزدیار در گفت‌وگو با سینماسینما/ «خوک» یک اثر ویژه در سینمای ایران است

سینماسینما، علی پاکزاد – پریناز ایزدیار بازیگر سینما گفت: «فیلم «خوک» یک اثر متفاوت است. قطعا این فیلم برای مخاطبان سینما تازگی دارد و یکی از متفاوت‌ترین آثار سینمای ما لقب خواهد گرفت.»

به گزارش سینماسینما، فیلم «خوک» اولین نمایش خود را در شصت و هشتمین جشنواره برلین تجربه کرد. این فیلم چند روزی است که اکران عمومی خود را در سینماهای کشور آغاز کرده است. پریناز ایزدیار یکی از بازیگران این فیلم است.

پریناز ایزدیار بازیگر فیلم «خوک» درباره حضور در این اثرگفت: «فیلم «خوک» یک اثر متفاوت است. قطعا این فیلم برای مخاطبان سینما تازگی دارد و یکی از متفاوت‌ترین آثار سینمای ما لقب خواهد گرفت. خلاقیت و تفاوت‌های همیشگی مانی حقیقی در این اثر مشهود است. اکران این فیلم در برلین اتفاق فوق العاده جذاب و جالب بود و تجربه بسیار خوبی بود.»

او ادامه داد: ««خوک» یک فیلم چالش برانگیز است که مخاطبان را وادار به عکس‌العمل می‌کند و باعث می شود که درباره آن فکر کنند و نظر دهند.»

ایزدیار درباره بازی در این فیلم گفت: «نقش دختری را در این فیلم بازی کردم که می توان گفت به شکل بسیار زیادی می توانیم آن در جامعه ببینیم و درک کنیم. شخصیت من در این فیلم از آن شخصیت هایی بود که به وفور در جامعه ایران دیده می شود. شاید هم در جاهای دیگر دنیا نیز چنین افرادی حضور داشته باشند. روایت افرادی است که سینما را دوست دارند و مایل هستند که در سینما حضور داشته باشند. اتفاقاتی در فیلم رخ می دهد که تاثیر زیادی بر روی افراد دیگر دارد و اتفاقاتی که امکان دارد برای هر کسی در جامعه رخ دهد.»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 86102 و در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۳۳:۲۳
2024 copyright.