پسر اسطوره فوتبال منچستریونایتد از سینما سر درآورد

جیسون فرگوسن پسر سرالکس فرگوسن مربی اسطوره‌ای منچستریونایتد مستند سینمایی بلندی از زندگی پدرش را کارگردانی می‌کند و در آن کل زندگی پدرش را روایت خواهد کرد.

به گزارش سینماسینما، جیسون فرگوسن با فیلم مستند بلندی درباره پدرش نخستین گام را در مسیر کارگردانی سینِما برمی‌دارد. نویسندگی این مستند سینمایی را مارک مونرو انجام می‌دهد که آثار موفقی چون «ایکاروس» را در کارنامه دارد.

بر اساس اطلاعاتی که از تیم تهیه‌کننده این مستند بلند منتشر شده است، این فیلم به زندگی شخصی فرگوسن و ناگفته‌های آن وارد می‌شود.

اکلس فرگوسن

از دو سال پیش زمزمه‌های ساخت این مستند به گوش می‌رسد و قرار است که در آن کل زندگی مربی اسطوره‌ای منچستریونایتد از زندگی در گلاسکو تا مشکلات جسمانی اخیرش پوشش داده شود.

فیلمبرداری اثر از دو ماه دیگر آغاز می‌شود اما تا اینجای کار ۶۰ ساعت گفت‌وگوی صوتی میان جیسون و پدرش الکس فرگوسن ضبط شده است.

الکس فرگوسن درباره ساخت این فیلم مستند گفته است:‌‌ «تا کنون بارها برای ساخت مستندی درباره زندگی من صحبت به میان آمده بود اما من راحت نبودم تا بحث این پروژه به میان آمد. وقتی تیم ساخت این فیلم به من معرفی شدند و زمانی را با هم گذراندیم به این نتیجه رسیدم که تیم کاربلدی هستند و با اطمینان خاطر پذیرفتم.»

منبع: خبرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 95161 و در روز چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۲:۲۱
2024 copyright.