پوران درخشنده در گفت وگو با سینماسینما :شهاب حسینی یاد آور مرحوم شکیبایی است

 

پوران درخشندهمحمد تاجیک _ دوران درخشنده کارگردان مطرح سینمای ایران ،شهاب حسینی را بازیگری توصیف کرد که عاشق مردم و کارش هست .

پوران درخشنده که در چند فیلم با شهاب حسینی همکاری داشته است در گفت وگو با سینماسینما با تبریک درخشش شهاب حسینی و اصغر فرهادی در کن گفت: برای من شهاب حسینی یادآور مرحوم خسرو شکیبایی است .شهاب حسینی همانند خسرو شکیبایی به مردم و کارش بسیار علاقه مند است .

پوران در خشنده با اشاره به بازی شهاب حسینی در یکی دو فیلم از او گفت :در فیلمهایی که با شهاب حسینی همکاری داشتم با تمام. وجودش برای نقش های مقابل خود وقت و انرژی می گذاشت تا نقش مقابل دیده شود.

او ادامه داد : شهاب حسینی در فیلم بچه های ابدی برای علی احمدی فر وقت گذاشت که دیده شود.در فیلم هیس …نیز برای نیما صفایی وقت گذاشت تا کار او بیشتر دیده شود.

درخشنده تاکید کرد :جایزه ای که شهاب حسینی گرفت جایزه بسیار ارزشمندی است و من آن شب ،اصلا نخوابیدم. به نظرم جایزه ای که شهاب حسینی گرفت واقعا حقش بود.

درخشنده با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در زمینه پوشش این اتفاق مهم گفت :تلویزیون باید دراین زمینه بهتر عمل می کرد چون این جایزه هایی که فیلم فروشنده دریافت کرد ،جایزه های کمی نبودند.جایزه های ارزشمندی بودند که باعث غرور ملی شدند.

در خشنده عنوان کرد:خدا را باید بسیار برای این اتفاق شکرکرد .کاری که دقیقا شهاب حسینی پس از دریافت جایزه انجام داد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 16634 و در روز سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۵:۰۰
2024 copyright.